pondělí 12. května 2014

Nesnáším loučení

A proto se loučit nebudu. Je to zas už pekelně dlouho, co jsem nepsala článek a už ani nemám náladu vymlouvat se na čas. Problémem je, že už moc ani nevím, co na blog psát. Kosmetika mě prostě nebere už tak jako dřív. Nebo jako jo, ráda se maluju pořád, ale klidně jdu do školy/práce nenamalovaná a je mi to jedno. S barvičkama mě baví hrát si pořád - někdo kreslí na papír, já se vyžívám v kreslení na svoje oči.

Byla jsem v Německu a místo šílených nákupních raziích jsem si nakoupila pár kousků, které v ČR nejsou a tím to haslo. 
Navíc mě celkově už blogový svět unavuje a nebaví. Všelijaké ,,aféry" typu že jedna blogerka není blogerka, ale chlap... další neřešitelný problém světa, že někdo dostal od Rimmelu moc tmavý make-up... Celkově mi blogerský (mluvím teda hlavně o beauty blozích, aby bylo jasno) svět připomíná jedno velký pískoviště, že kterýho jsem já ale už vyrostla. 
Ne, nechci se povyšovat, to nemám v povaze. Jenom mě to už nebaví, blogy už skoro ani nečtu. Nebaví mě už ani svůj vlastní blog. Mazat ho ale nebudu, za tu dobu co jsem ho psala vzniklo spousta recenzí, který se třeba ještě někomu budou hodit. Chci pokračovat psát, ale trochu jinak. Uvažovala jsem, že bych si udělala nový blog, ale to ještě uvidím. Tady mám sice hodně čtenářů (společně s bloglovin to je něco okolo 280 lidí), ale nevím, jestli by blog někoho bavil, pokud bych změnila jeho zaměření.
Každopádně čekejte buď nové články tady, nebo odkaz na nový blog. A mějte se krásně :)

2 komentářů:

Lenka ButterfliesDream řekl(a)...

Doufám že se brzy vrátíš, bylo by škoda kdyby jeden z mála blogu co čtu zmizel :) :)

Lenka V. řekl(a)...

Urcite pokracuj ;)