středa 5. března 2014

konečně článek...

...protože to co jsem psala minule byl akorát oslavný výkřik a ne článek. A to se toho za poslední dobu stalo docela hodně. Předně bych chtěla poděkovat za gratulace k narozeninám v předchozím článku, bylo to moc milé :). 


Dokonce si na mě vzpomněla i Sephora a dostala jsem od nich lesk na rty. Víte, to je hrozně divný, jít do Sephory a nic si tam nekoupit :D. Smály se tam na mě asi 4 výprodejové stojany, ale já si nic nekoupila. Asi jsem už dospělá, protože Sephoru jsem jentak prolítla a místo toho strávila asi půl hodiny v obchodě s bytovými doplňky a chtěla si koupit úplně VŠECHNO. Asi jsem dospělá. Je zvláštní pocit zjistit to ve 22 letech :D. Každopádně jsem teda od Sephory dostala lesky na rty. Ještě jsem je nezkoušela, ale vypadají docela dobře :). Jenom jsem k nim čuchala a voní teda nádherně (mám nějakou tendenci poslední dobou všechno očuchávat, netuším proč). 




Co se týká vlasů, mám zase novou barvu - ale už to není takový rozdíl, je to jenom víc do červena a do oranžova. Tentokrát jsem fakt spokojená a myslím, že už u ní nějakou dobu vydržím. No i když, jak se znám, po chvilce mě zas bude nudit...

D. mě taky pozval do Café Imperialu, což jsme si oba jako velcí fanoušci Zdeňka Pohlreicha fakt užili. Já měla dokonalou cibulačku, telecí líčka a D. carpaccio z hřebenatek (což bylo fakt dobrý, protože hřebenatky jsem nikdy předtim nejedla) a dančí hřbet. Byl to boží večer, do takhle drahý restaurace mě fakt ještě žádný kluk nepozval a asi jentak nepozve :D. 

A tohle jsou již zmiňovaná telecí líčka, nekvalití fotka iPodem... o moc víc toho nemám, nechtěli jsme tam moc fotit. 

No a samozřejmě, selfie na záchodech musí být! (na mojí obranu, neřikejte, že ty záchody nestojí za fotku!)

Aby toho jídla nebylo málo, v pátek jsme šli s kamarády na Running sushi. Fotek mám jenom pár, protože D. měl plné ruce práce s podávánním talířků :D. (seděl hned u ,,zdroje" a nás bylo 8). Ale nechodíme jenom po restauracích, snažím se i doma neustále něco vařit a vymýšlet nové recepty. Uvažovala jsem, že bych sem i dala nějaké recepty, případně založila na recepty samostatný blog, ale pořád nějak nevím, jestli to sem patří a jestli by to někoho zajímalo :D.
Budu se pomalu loučit, zítra, pozítří a celý zbytek víkendu mě čeká práce. Až budu mít chvilku, můžete se těšit na další pokračování mých oblíbenců. 

1 komentářů:

Katka Janoušková řekl(a)...

já jsem pro recepty všema deseti :-) stále hledám inspiraci