čtvrtek 13. února 2014

To nejlepší z nejlepšího 3 - tvářenka Sleek Blush Pixie Pink

Tak a máme tu opět další díl oblíbené telenovely. Tenhle semestr budu mít určitě času na psaní víc, mám totiž školu jenom do středy :D. Což je fakt luxus. Bohužel, přítí rok to bude už zase horší :D.
Vybrat tvářenku nebyl lehký úkol. A sáhla jsem opět po kousku, u kterého nechápu, proč ještě nemám recenzi. Jak už vidíte v názvu článku - jedná se o tvářenku od Sleeku v odstínu Pixie pink. 
Tu tvářenku jsem dostala od D. loni k narozeninám. Nejdřív jsem se zděsila, když mi řekl, že to vybíral sám. A pak jsem se ještě víc lekla, když jsem viděla ten odstín. Nakonec jsem ale opravdu moc moc spokojená. 

Obal se mi moc moc líbí, je to ,,sleekovská" klasika - černá hranatá matná krabička s lesklým nápisem Sleek. Problém je, jako tradičně, že se to snadno upatlá. Ale vypadá to moc dobře. Co bych trochu vytkla je otvírání, protože občas je to o nehty :/. Ve víčku je zrcátko, které umí dost dobře pi líčení posloužit. 


Ta tvářenka strašně zvláštně voní. Já tu vůni úplně zbožňuju - ale těžko se popisuje. Každopádně je strašně jemná, takže musíte strčit nos až přímo k ní, abyste to cítili. (Taky máte úchylku, že musíte veškerou kosmetiku očuchávat?).
No a to hlavní - barva. Jak je vidět na fotce, ta barva je hodně výrazná. Na fotce vypadá spíš do fialova, ale ve skutečnosti je opravdu čistě růžová. Jako jo, ono to vypadá docela nenositelně, jenže! Když si to dáte na tvář a pořádně ,,rozblendíte", tak z toho jako kouzlem vznikne naprosto nádherný a nositelný odstín. 


A tady je důkaz místo slibů - vpravo je nanesených několik vrstev a vlevo je to hezký rozmazané. 


Dalším plusem, je naprosto neskutená výdrž - co mám zkušenosti, tak většina tvářenek moc nevydrží. Sleek ne - ten je i po několika hodinách jako kdybyste ho nanesly před pěti minutama. Jediné mínus co mě tak napadá, je že trochu práší - ale to není nic dramatického. Většinou na ní beru svůj RT štětec a nepráší skoro vůbec :).
Koupíte na sleekmakeup.com. Asi se dá sehnat i v ČR na bestmakeup.cz, ale tam bych rozhodně neobjednávala, zkusila jsem to jednou a svou objednávku jsem nikdy nedostala :(.

5 komentářů:

In your face! řekl(a)...

To vypadá jako hodně boom boom odstín, ale rozmazaný je fajn :). Já bych taky Sleek v ČR neobjednávala, jedině ze zahraničního webu, to se vyplatí stokrát víc...

Suzie řekl(a)...

In your face:Přesně, já už jinak neobjednávám :). Akorát jednou jsem chtěla objednat z ČR, protože to byla limitka a na ofiko eshopu už nebyla a stejně jsem jí nikdy neviděla, takže tak :(

Barbor řekl(a)...

Sleek milujem, hlavne ich palety. aspon viem po akych blushoch sa nabuduce obzerat, tato hot pink vyzera super a fakt "hot" :D

Lucie Schreder Gondorčínová řekl(a)...

Nádherná!

Vendula Popelkova řekl(a)...

Jéé, tak ta vypadá vážně úžasně, přesně takovou bych si ráda pořídila na jaro, díky moc za tip :-).
Glamour and beauty