středa 26. února 2014

Panebože.

To je tak jediný slovo, který mi teď krouží hlavou. Dlouho jsem nepsala, nebylo co. Ale teď se prostě musím pochlubit.
Minulý pátek (21.2.) jsem měla narozeniny. Nebyl to zrovna moc fajn víkend - D. byl na druhé straně republiky a já v práci. Celý víkend. Hodně práce (však jsem za víkend odpracovala okolo 35 hodin). Byla jsem unavená a smutná.
Ale! K narozeninám mi nakonec popřálo dost lidí (a dost lidí si vzpomnělo i bez facebooku a popřáli mi osobně, to mě hrozně potěšilo). Ještě jsem teda nedostala ani dárky od rodiny, ale včera mi dal D. dárek. Víte, jak maj malý děti radost z vysněný hračky? Tak takhle jsem se já  radovala ze svýho dárku.



Je to ta nejkrásnější a nejúžasnější paletka, kterou jsem kdy měla v ruce, ať už kvalitou stínů nebo balením. Už jí nikdy nedám z ruky!

6 komentářů:

Lucie řekl(a)...

Opožděně přeji vše nej k narozeninám :)
A paletku šíleně závidím, je božská :)

http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

An. řekl(a)...

Nádhera! :) A taky přeju všechno nejlepší, byť pozdě. :)

In your face! řekl(a)...

Jůůů, tak to bych čůrala štěstím! Je nádherná! Všechno nejlepší, zasloužíš si ji :)

Munkey řekl(a)...

Všechno nejlepší!! :-) Paletka je nádherná!

lost-strength řekl(a)...

Paletka vypadá úžasně :O taky si musím nějakou brzy pořídit :-D a všechno nejleší :-) lost-strength.blogspot.cz

Černá Moora řekl(a)...

Ta vypadá mocně :) a vše nej :)