čtvrtek 9. ledna 2014

v barvách jara

Jo, je dost vtipný psát tohle na začátku ledna. Ale ještě řekněte, že to venku spíš nevypadá na jaro! Což je na jednu stranu fajn,ale na tu druhou... nechci zas přijet o Velikonocích do Orlový aby tam byl sníh :D. (jako loni). Včera jsme byli s D. a dalšíma kamarádama na plese gymplu, kam jsem chodila. Bylo to zvláštní, protože maturovali lidi, který byli hrozně malý a mladý, když jsem odcházela :D. Polovinu z nich jsem ani neznala a tu druhou polovinu jsem si vybavila tak matně. Ale ples to byl pěknej, dokonce jsem potkala i pár bývalých spolužáků a ráda s nimi prohodila pár slov. Nejlepší byla samozřejmě diskotéka na konci večera :D. Tohle byl zase večer, kdy jsem se bavila i bez alkoholu a bylo to moc fajn. On ten maturitní ples je takovej spíš pro srandu - spousta opilejch dětí, vyperoxidovaný patnáctky v minisukních na podpatkách, který evidentně tajně vzali mamince, protože na nich absolutně neuměj chodit a učitelé, který se radši co nejdřív vypařej, aby se na to nemuseli koukat. Přestože Ada z Módního Pekla by po návštěvě plesu měla o čem psát snad tři měsíce, tak to má svoje kouzlo.
A takhle nám to slušelo: (čekujte mojí novou barvu! konečně jsem našla odstín,se kterym jsem fakt spokojená. a to bych nikdy neřekla, že mi bude červená slušet)

A proč se článek jmenuje ,,V barvách jara"? V počítači jsem našla nějaké starší fotky líčení. To první je hodně barevný, takový i jarní :D. Ven bych to asi nenosila, ale na doma dobrý. Druhá je kombinace odstínů modré, respektivé modré a mint barvy. 





V den kdy jsem to fotila mě příšerně pálily oči a slzely, tak to prosím omluvte :)




Tak doufám, že se máte fajn a že vás moc nedrtí zkouškové, případně novoroční předsevzetí :). Já se zas ozvu co nejdříve, už píšu další nové články. Připravuju něco na styl ,,svaté grály v kosmetice", tak se těšte :)

1 komentářů:

Lin řekl(a)...

ta barva je nejlepší! a líčení na doma samozřejmě taky :D