úterý 14. ledna 2014

To nejlepší z nejlepšího 2 - rtěnka

No, o nejoblíbenějším čase v roce všech vysokoškoláků je hned víc času na blog. Ano, mluvim o zkouškovym, který se ted skloňuje ve všech pádech snad všude. Mně se tenhle semestr moc nedaří, ale tak snad to nějak probojuju. Však nás taky z 200 zbylo něco okolo 40, tak to holt musí bejt těžší :D. Je akorát trochu depresivní, když vy se nejste schopný naučit Základy elektrotechniky a váš přítel dává zkoušky na matfyzu na první pokus na jedniky. No, ale aspoň na něj můžu být pyšná za to, co studuje.
To mi připomíná, že se ke mě D. bude stěhovat. Oficiálně až začátkem února, naprosto neoficiálně tu bydlí v podstatě od října a neoficiálně tu má věci už teď :D. A je to super, jakmile se ke mě nastěhoval muž, tak najednou hodiny co nefungovaly roky fungují, dveře nevržou a tak dále.

To bylo rychlé okénko do mého života a teď už samotné téma článku. Rtěnky od Kate jsou všeobecně oblíbené a ani já nejsem výjimkou. První Kate jsem si koupila někdy v listopadu 2011. Myslím, že to bylo nějak v době, kdy začínaly. Můj první odstín byl 03 a to jsem ještě byla rtěnkové tele. O tom svědčí i moje ,,receze" kterou jsem psala v té době :D. Ach jo, ten článek je děs,ale aslespoň je vidět, že se blog někam posunul za dobu svého působení. Je ale fakt, že odstín 03 doteď moc nepoužívám (protože obecně nepoužívám moc nude rtěnky).


 Podle mě je tohle rtěnka s nejlepším poměrem cena/kvalita - no, možná i jenom s nejlepší kvalitou. Moc drahých rtěnek jsem nezkoušela (jenom Mac a MUFE), a teda Kate jasně vede. Je skvěle pigmentovaná, na rtech vydrží opravdu hodně (pravděpodobně kromě Maybelline 14hours lipstick asi nejvíc z rtěnek které mám). Poslední dobou jsem si možná víc oblíbila matnou červenou verzi, která teda bohužel zatím nemá moc odstínů.
Kolik celkem vlastním odstínů rtěnek Kate vám bohužel moc neřeknu - Mám neblahé tušení, že ty na fotce nejsou kompletní. Často se mi stává, že rtěnky zapomínám v kabelkách. Matné rtěnky mám určitě 3 - 101,107 a 110. Psala jsem na ně recenzi ZDE.
Černé mám 03, 05, 06, 20 a pravděpodobně ještě nějaké.  Za jsem docela překvapená, že jsem o nich více nepsala - no, budu to muset napravit a připravit článek, kde ukážu swatche všech rtěnek.

A vy mi do komentářů pište, jestli taky zbožňujete Kate, případně vaše nejoblíbenější rtěnky :)

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak tohle moc nechápu. Rtěnky Kate Moss mi prostě nesedí. Pigment je v nich podle mě špatně vázaný a zalézá do rýh ve rtech. Navíc se rtěnka všude opatlává. Za mě teda fakt ne.

FairyChain řekl(a)...

Taky kate mám a miluji, sbírku rozšiřuji. Dle mého nejlepší rtěnky z drogérie :)
FairyChain

Anonymní řekl(a)...

Chci vyzkoušet, jen mě nezaujalo moc odstínů, ale swatche uvítám, třeba mě ještě nějaké další dodatečně přesvědčí. Chci 004 z klasické řady (už dlouho sháním fialovou) a 107 z řady matte (červená, jakých zaprvé není nikdy dost a tohle navíc není úplná klasika, je to lehce do burgudské, taková barva lesních plodů). :-)

Anonymní řekl(a)...

Promiň, ale tohle je k ničemu, když nedáš swatche,jak odstíny vypadají. Nejlépe na ruku, rty má každá úplně jiné.

Katka řekl(a)...

Já mám tyhle rtěnky taky moc ráda, zatím mám tedy jen jednu, ale plánuji se pořídit další, akorát si prostě z těch odstínů neumím vybrat :-D Líbí se mi jich asi šest a nevím, který je nejlepší :-D

http://lostincosmeticsworld.blogspot.cz/

Beauté Caresse řekl(a)...

rimmel rúže sú fakt super :)

Alena Shishkova inspired makeup :)
http://beautecaresse.blogspot.sk/2014/01/alena-shishkova-inspired-makeup.html
Beauté Caresse