neděle 12. ledna 2014

To nejlepší z nejlepšího 1 - pudr

Rozhodla jsem se udělat takový menší seriál (nebo spíš telenovelu) a představit vám svoje nejoblíbenější výrobky z nejoblíbenějších. Kdybych měla ráda označení ,,svatý grály kosmetiky", tak bych to nazvala pesně takhle. Jsou to prostě věci, které mám už dlouho a za tu dobu je považuju za nejoblíbenější. Případně jsem si koupila už víc balení (to je třeba konkrétně případ dnešního výrobku).


Jako první kategorie je tu pudr. Nehledejte v tom žádnou logiku, prostě mě napadl jako první. A to konkrétně Stay Matte od Rimmelu. Nemůžu uvěřit, že jsem o něm tady na blogu ještě nepsala! Mám asi třetí balení a určitě si budu kupovat další. Nejradši bych používala jenom jej, ale v záchvatu nákupní paniky jsem koupila pudr od F&F a potřebuju ho dodělat.
Cena je taky velice příznivá - Stojí okolo stovky, ale já většinou čekám na akce a koupím ho tak za 60 Korun, což je naprosto skvělá cena. Další plus je, že dělají dost odstínů a taky že dělají transparentní odstín... já osobně nejradši používám bezbarvé pudry, protože pak nemusíte řešit, jestli na vás není moc tmavý/světlý.

Moc se mi nelíbí to balení. Vůbec neni dělaný pro lidi jako já, který často ztrácej víčka :D. Navíc takový to vyklápěcí balení, kde je ve víčku ještě zrcátko jsem mnohem praktičtější. Ale co.

Samotný pudr je naprosto jemně namletý a nepráší a dobře se nanáší. Jeho nejlepší vlastností je, že pleť krásně zmatní, ale zároveň vám neudělá takovou tu masku. Vždycky mi bylo záhadou, jak to dokáže - no a po letech používání jsem na to konečně přišla :D. Obsahuje naprosto droboulinké třpytky, které na obličeji rozhodně neuvidíte, ale zajistí vám takový ten svěží matný vzhled.

No ale tenhle pudr je ai celkem u všech oblíbený :D. Teď na něj byla akce v Rossmannu a bylo skoro nemožné ho sehnat :(

2 komentářů:

Zuza řekl(a)...

Nojo, tak oblíbený, že ho mám dokonce i já :D Ale spíš omylem, páč jsem ho dostala. Už dvakrát. A u toho balení mi spíš vadí že se bojím aby se neotevřel když ho s sebou někam vezmu

Lucie řekl(a)...

Zrovna je používám, mám už několikátý a rozhodně jsem spokojená :)

http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/muj-prvni-missha-box.html