středa 29. ledna 2014

Essence - Stay Matt Lip cream

Tak mi přijde, že je ze mě postupem času čím dál tím větší introvert. Teda, já byla introvert vždycky, ale teď jak je zkouškový a venku zima,tak se to ještě stupňuje :D. Nechodím skoro vůbec ven a hromadné pařby odmítám už rovnou. Jediná pro mě snesitelná společnost je D., kterému zbývá už jenom pár posledních věcí odvézt z koleje a už bude jenom a jenom můj. V neděli měl narozeniny a dala jsem mu věci na sushi, tak se těšim, až spolu budeme zas vařit :D. Taky jsme začali cvičit 30 days shred, protože s tím zase blázní všichni v okolí. D. se pilně učí a já místo toho pořád plánuju, kam letos pojedeme (a chceme toho stihnout opravdu hodně).
Všichni dobře víme, že začal výprodej kosmetiky Essence. Já nevím, jestli stárnu nebo co se mnou je, ale ani za těch 30 Korun pro mě většina věcí nebyla. Jediné co mě zaujalo byly lesky Stay with me, které mám ale doma skoro všechny odstíny (a ty další se mi zas tolik nelíbily).  Takže jsem domů odcházela jenom s matným krémem (sakra, to zní jako něco, co si člověk fakt nechce dát na rty).
Celkem mám doma už tři odstíny - 02 Smooth Berry, 01 Velvet rose a 04 Silky red. (seshora dolů)


Co jsem tak četla recenze, tak někdo na ně nadává a někdo je má rád. Já si myslím, že nepatří k tomu úplně nejlepšímu, co si můžete koupit, ale za těch 30 korun ve výprodeji je to super věc. Barvy jsou fakt pěkně výrazné. Aplikátor je podobný jako u lesku na rty

Zvláštní je, že opravdu intenzivně voní - přirovnala bych to k něčemu hodně sladkému s vanilkou. Mně osobně se ta vůně hodně líbí, ale chápu, že se najdou i lidi kterým bude nepříjemná. 
Odstíny jsou, jak už jsem psala, hodně intenzivní a hodně pigmentované. 

(seshora dolů: Velvet Rose, Smooth Berry a Silky red)

fotka trochu zkresluje, protože to ještě není ,,zaschlé" - jinak se nelesknou a jsou vážně matné.
Konzistence je taková hodně hutná, vážně jako krém. Tady je fakt potřeba dávat toho co nejmenší množství, pak to bude na rtech vypadat hezky - pokud toho nanesete moc, udělá to na rtech cucky a nebude to vypadat hezky. 
Další plus je, že docela dlouho vydrží. Není to nějaký zázrak, ale vydrží víc než obyčejná NEdlouhotrvající rtěnka. Na druhou stranu vlastním i rtěnky, které vydrží mnohem víc. 
Jako nevýhoda mi přijde ta aplikace a fakt, že v nabídce jsou jenom 4 odstíny. To mi přijde dost málo.

A vy se mi pochlubte, co jste ulovily ve výprodejích :D

9 komentářů:

Džejna řekl(a)...

Mám ten prvý odtieň a čo sa týka tej vône.. príde mi strašne chemická a nepríjemná, tak ten krém moc často nepoužívam. Inak to nie je katastrofa. Sú aj horšie produkty od Essence :D

Ivana řekl(a)...

Přesně! Taky nějak nemám náladu na pařby, ani na nějaké velké vídání s lidmi, taky cvičím 30d, protože s tím všichni blázní a... dala bych si sushi :-D Ty lesky (krémy?) mám taky, mám pocit, že asi ty samé odstíny, ale mám teď tu pusu ze zimy tak rozpraskanou, že je vůbec nepoužívám. Uvidíme na jaře.

Anonymní řekl(a)...

Mám silky red, strašně jsem tu řvavou barvu chtěla, tak jsem si ho koupila už před delším časem, nikoli ve výprodeji. (I když ji teď kvůli pokažený pleti vůbec nemůžu nosit.) Voní mi, jsem na sladké vůně ulítlá, ale vanilku v tom necítím ani trochu. Spíš takovou klasickou žvýkačkovou vůni lehce umělého ovoce.

Anonymní řekl(a)...

Mám Silky red. Protože jsem ulítlá na řvavé barvy, pořídila jsem si ho už před delší dobou. Na výprodeje jsem nečekala, líbil se mi hned, jak jsem si ho ve stojanu všimla. Voní mi, na sladké vůně si potrpím. Vanilku v tom teda necítím ale ani smykem. Spíš takovou klasickou žvýkačkovou vůni lehce umělého ovoce.

Anonymní řekl(a)...

Za dublovaný komentář se omlouvám. Nevšimla jsem si, že komentáře schvaluješ, tudíž jsem ho napsala znova, když jsem ho hned neviděla. Občas se mi totiž stalo, že i tam, kde schvalované komentáře nejsou a můj vzkaz se měl normálně zobrazit, kamsi zmizel a spravilo to teprve opětovné napsání a odeslání.

Suzie řekl(a)...

Já jsem si ve výprodeji koupila jenom Silky red, zbylé dva mám za ormálí cenu :). A je zajímavý, jak se ty názory a vůně můžpou lišit :D

Suzie řekl(a)...

Já jsem si ve výprodeji koupila jenom Silky red, zbylé dva mám za ormálí cenu :). A je zajímavý, jak se ty názory a vůně můžpou lišit :D

Lucie Schreder Gondorčínová řekl(a)...

Tak o těchto rtěnkách slyším prvně, vážně jsi mě nalákala, mrknu se na ně zítra.

Kristen H. řekl(a)...

Konečne som sa rozhodla objednať si ich a som zvedavá na to aké sú :) Kika