úterý 31. prosince 2013

Silvestr

Tak vás zdravím ze Slezska. Je to tu hrozně fajn, až na jeden včerjší negativní zážitek - až mi zas někdo bude tvrdit, jak jsou lidi a Moravě a ve Slezsku milý a přívětivý, tak se s nim budu hádat :D.
Nerada jsem sentimentální,ale tak snad dnešní den je to dovoleno, ba i vyžadováno. letošní Silvestr upouším od divokých párty, protože jsem nemocná. Čeká mě jenom komorní silvestr ve dvou a o půlnoci pravděpodobně ohňostroj na náměstí v Orlový.
Rok 2013 pro mě začal právě tady a byl to jeden z nejlepších roků ever. Nechci nějak bilancovat, ale víceméně se mi podařilo skoro všechno. Jsem zdravá (i když momentálně moc ne :D), mám skvělou rodinu, jedinečnýho přítele a školu, která mě baví. Letos (jo, ještě pár hodin je to fakt letos :D) jsem úspěšně dokončila první ročník, oslavila 21. narozeniny (a to 21. den v únoru :D), byla na spoustě míst (několikrát Orlová, Německo, Londýn, Šumava, západní Čechy, Neumětely), navštívila spoustu koncertů, jedla moc dobrejch jídel, nakoupila hromadu kosmetiky, dostala od D. dvě kytky (a tim se tak stala jedinečnou, protože to se zatím žádný jiný holce nepoštěstilo:D), občas jsem taky změnila barvu vlasů (letos to byl dost změna, protože jsem šla od černý přes zrzavou a mahagonovou na nynější červenou). Byla jsem na promoci svýho  přítele, v pražský i ostravský Zoo a na slavnostech piva v Orlový :D. Dostala jsem mimo jiné tablet, prstýnek, spousta kosmetiky a milion dalších věcí. A co je hlavní, na to všechno jsem nebyla nikdy, NIKDY sama.
Samozřejmě i negativní věci by se našli. Nemoci, hospitalizace v nemocnici, hádky, problémy. Ale i přes to byl pro mě uplynulý rok skvělý a doufám, že ten nadcházející bude lepší nebo alespoň stejný. A to samý přeju i vám, čtenářům mýho blogu. A všem lidem, kteří mě mají rádi. A i těm kdo mě rádi nemají, protože to je váš problém :P

V následujícím videu krátká slideshow některých fotek, které se v uplynulém roce objevily na blogu.

A ještě jednou - šťastný nový rok všem!!

1 komentářů:

Claire řekl(a)...

Přeji hodně štěstí do roku 2014!