sobota 28. prosince 2013

Rychloprispevek z cest

Dnes jenom rychly příspěvek. Právě sedím v Pendolinu a mířím do Ostravy. A protože jsem věděla  že se budu nudit, už doma jsem vyfotila co si beru s sebou za kosmetiku. a jako spravna bloggerka jsem si tu odlakovala nehty, coz jsem doma už fakt nestihla:D. Bohužel v aplikací Blogger pro Android nejde vkládat fotky mezi text, takže budou až na konci. Předem se taky omlouvám za fotky, jsou jenom z tabletu, ale pro tenhle typ článku mi přišlo zbytečné fotit zrcadlovkou.

Z pečující kosmetiky jsem si brala miniaturu micelarky od Biodermy, miniaturu očního odlicovace a krém od Balea.
Z dekorativní kosmetiky mám všeho u čeho to šlo miniatury. A samozrejme mam s sebou j cestovni paletku od Inglotu, ze ktery jsem akorat vyhodila tvarenku a dala o dva stiny navic:). Stetcu jsem se taky snažila brát naprostý minimum. No a cestovní tangle teezer nemůže chybět :)

Doufám, že se máte ddobře a uzivate si volna:) mě čeká ještě hodina a půl ve vlaku, tak mi držte palce ať dorazím:D

1 komentářů:

Patrícia Marková řekl(a)...

Jeej Tangle je roztomilý! ;) Ja sa takisto bez štetcov nepohnem ani na krok. Nikto ma nikdy nechápe, prečo si ich beriem až sedem, či mi nestačí jeden. :D