úterý 17. prosince 2013

Rok 2013 - TAG

Já nemám moc ráda tyhle bilance za uplynulý rok, protože si vždycky nepamatuju úplně všechno. Napíšu článku, přečtu si ho, doplním něco na co jsem zapomněla a zveřejním. A v tu ránu mi dojde ještě milion věcí, který jsem nenapsala :D. Žádná řetězovka tu už dlouho nebyla a dnes je ten nejpříhodnější čas. Protože co dělat lepšího večer před zápočtovým testem :D.

Podnikla jsi letos něco, co jsi doposud ještě nezkusila?
Dala jsem si na vlasy zesvětlovač, to jsem ještě nikdy neudělala :D (vždycky jsem barvila spíš na tmavo, než nasvětlo). Taky jsem si poprvé zorganizovala sama dovolenou, vstávala v 5 ráno (jo, to jsem fakt v životě nezažila, věřte nebo ne), pekla medovník, dostala od kluka plyšáka a kalila ocel (jako fakt. ve škole. a pak měřila tvrdost)

Prošla jsi nějakou větší změnou?Docela velkou, z černý jsem se přes hnědou a mahagonovou dostala na zrzavou. Ale ne na dlouho :D. 

Stal se někdo z tvých přátel rodiči?Jeden jo (už potřetí :D). Ale z blízkých přátel nikdo. 


Které datum z letošního roku Ti utkvělo v paměti?1.1.2013 (protože půlnocí začal nejlepší silvestr), 18.7. (odjezd do Orlový), 2.9. (zkouška z Nauky o materiálu), 4.9. (odlet do Anglie), 5.9. (splnění životního snu - podívala jsem se k domu kde bydlel Freddie Mercury), 12.12


Zemřel někdo z tvých blízkých?Ne, díkybohu.

Navštívila jsi nějaké zahraniční země?Počítá se Orlová? :D. Ne, byla jsem v Německu a v Anglii. 


Výhodná koupě? ježiš, toho bylo :D

Postrádáš něco z letoška, co bys uvítala v roce příštím?postrádám zápočet ze Strojnictví, kterej v příštím roce MUSIM získat :D


Aktivita/činnost, které ses ve skutečnosti chtěla věnovat víc, než se ti letos podařilo?spát! a taky blogu. a víc si uklízet pokoj. 


A naopak - existuje něco, cos mohla dělat v menším měřítku?Napsala bych míň nakupovat kosmetiku, ale tak od července skoro nenakupuju :D. 


Oblíbený program v TV?Jé, já na televizi ale vůbec nekoukám, kromě DVD. Jediný co vyloženě běželo letos v TV a koukala jsem se na to na netu bylo Česko vaří s Pohlreichem. Jinak ale oblíbený pořady jsou Přátelé, IT Crowd, The Simpsons, Hell's Kitchen, America's Next Top Model, Two and half man a spousta dalších. 


Nejlepší kniha, kterou jsi letos četla?

No, bohužel mi na gymplu byla literatura znechucena tolik, že v podstatě ani nečtu. Stejně na to nemám čas. Nejlepší letos byla ale stoprocentně Fyzika v příkladech.


Největší objev na hudebním poli?Jo, tak to jde úplně mimo mě. 

Největší úspěch v pracovní oblasti?Naučila jsem se konečně, jak se dělá Caipirinha! (škoda, že na to nemám vhodný skleničky). 


Na co jsi nejvíc hrdá v osobním životě?Na svůj perfektní vztah, že mě ještě nevyhodili ze školy a že mám ty nejlepší nápady ze všech!


Největší omyl?Žádnej, já nedělám chyby!


Cítila ses - obecně - radostnější nebo melancholičtější než v loňském roce?So happy I could die. 


Za co jsi utratila nejvíc peněz?Za dovolenou v Anglii, ale stálo to za to!


Přála sis něco, co se ti dokonce i splnilo?Přála a splnilo :)


Přála sis něco, co se ti nesplnilo?Jo, třeba mi furt na účtu nepřistálo navíc tak 10 milionů... ale co, i bez nich se dá žít a šťastně :)


Co jsi podnikla ve svůj narozeninový den?No, tak to už si nepamatuju, protože mám narozeniny v únoru. Vim že jsem měla oslavu, ale to bylo pár dnů po narozeninách (a dostala jsem kytku politou rumem).


Existuje něco, co mohlo tvůj rok 2013 udělat ještě lepším, než je/byl?No, ty miliony, nová Naked a tak... Ne, objektivně mě fakt nic nenapadá :)


Kdo/co ti letos zlepšovalo náladu?Stačí jedno písmeno - D. Byl vždycky u mě, utěšoval mě když jsem podělala zkoušku, radoval se se mnou, když jsem jí udělala, utěšoval mě když jsem byla v nemocnici, nosil mi kytky... No a to bych tu byla ještě tejden kdybych měla vypsat jak se o mě stará!


Největší přání v tuto chvíli?Aby byli všichni zdraví a šťastný a tak :). 


Co hodláš změnit v příštím roce?Snad práci. Jo a barvu vlasů (ale to asi stihnu ještě do konce roku)

0 komentářů: