pondělí 2. prosince 2013

okno do kuchyně

Páni, snad radši se ani nedívám, kdy jsem přidala poslední článek. Nebudu lhát - nebyl čas ani chuť. Jak psala Kája z PlumFoolery - blogový kosmetický svět mi poslední dobou připadá čim dál tim víc o ničem. Ale nechci se tu pouštět do nenávistných článků. Jedním z důvodů je taky to, že už prostě nemám tolik času a pomalu nestíhám články ani číst, natož je ještě psát. Na videa na youtube taky koukám se zpožděním.
Co se týče novinek okolo mě, tak škola mi dává sakra zabrat. A nejsem vůbec jediná, ale doufám, že to nějak zmáknu. S D. jsme už skoro rok:). Hrozně to letí.
No, nechci se tu moc rozepisovat o svym osobním životě. I když, tenhle článek bude trochu osobní - pozvu vás totiž na můj stůl :D. Já nikdy nebyla dobrá kuchařka a ani se mi nikdy nechtělo se to učit. Až teď, když mám pro koho vařit. Pro někoho, kdo to ocení a chválí mě až do nebes (i když ze začátku to byl pro něj nezvyk, že jsem každý jídlo nespálila :D). Následující fotky jsou jenom takovej menší výčet za poslední dobu. Samozřejmě nefotím úplně každý jídlo, nejsem instagram maniak proboha. Většinu receptů hledám na stránkách Apetitu a následně si je nějak upravym a poskládám podle sebe.

Caesar salát s česnekovými krutony a parmezánem

Krůtí závitky se špenátem, pepřovou omáčkou a hranolkami (dělané v troubě)


Hráškový krém s krutony z toustového chleba



Gnocchi se špenátovo-parmezánovou omáčkou



Kuřecí maso v hořčicové omáčce s rýží


Quesadillas s kuřecím masem, čedarem a domácím kečupem

Kuřecí maso - jedna část je v hořčicovo-medové marinádě a ta druhá v jogurtové. Nevěděla jsem co vybrat, tak jsem zkusila oboje :D. S rýží a omáčkou z kuřecího vývaru a trochou citronu.

A nesmí chybět dezerty :)
Cupcakes s máslovým krémem


Nepečený cheesecake s jahodovou omáčkou

Tak a to by bylo všechno, víc fotek jsem za uplynulé období nesesbírala :). Mějte se krásně tak jako já a příště se snad přihlásím s kosmetickým článkem :)

0 komentářů: