pátek 13. prosince 2013

Novinky, kytka, dort a jiné radosti

Tak jako ten nejdebilnější tejden školy už je konečně za mnou, D. spí a já mám tak čas opět sepsat článek. Tenhle týden jsem psala 3 zápočtový testy. Poslední dneska. Všechno ale dobře dopadlo a i jinak se mi fakt daří. S D. už spolu nejsme ,,skoro rok", ale už přesně rok. A to si zaslouží oslavu! Pekla jsem medovník. A byla to teda fuška, to vám řeknu :D. Bála jsem se, že jsem něco zkazila a nebude dobrej. Nakonec jsem byla ale vychválena až do nebes :)





A protože mám toho nejlepšího kluka ze všech, ani já nepřišla zkrátka a dostala jsem nádhernou kytičku :). Gerbery mám fakt moc ráda. A to je jenom jedna část, zbytek překvapení si vyberu až v úterý. Nebo po Novým roce. Nebo prostě až se mi bude chtít :)



Ještě bych vám chtěla ukázat novinky za světa kosmetiky. Pokud mě čtete pravidelně, tak víte, že už od léta si skoro nic nenakupuju. Zatim se pořád držím (i když je to fakt těžký) a ještě jsem si dala předsevzetí, že zlikviduju všechny vzorky, mini-balení, dárky k nákupu a tak podobně. 

jak už jsem psala - nenakupuju. A můj první ,,nákup" je výhra v soutěži od Essence - dvě paletky očních stínů a nádherně hebký kabuki štětec. Vše je z limitované kolekce Soul Sista. Musim se přiznat, že tahle kolekce mě úplně minula. Barvy nejsou můj šálek kávy a se stíny od Essence nemám moc dobrou zkušenost, ale jak se říká - darovanému koni na zuby nekoukej. Těším se, až stíny vyzkouším. 


Další nákup je od nejlepší Anetky  - zbavovala se nějakých věcí, tak jsem jí pomohla :D.


A na poslední fotce je mix všeho možnýho - část jsou vyměněné věci z LadyBoxu a druhá část (konkrétně barva na vlasy, lesk a lak na nehty od Lóréalu) jsem vyhrála u Leny na blogu :). (jo, štěstí mi poslední měsíc fakt přeje)


Tak, doufám, že se máte aspoň z poloviny dobře, jako já :)

0 komentářů: