středa 25. prosince 2013

Moje paletky (ty větší)

Nadpis je takový, protože ještě určitě bude stejný článek, ale tam budou logicky menší paletky. Nedávno jsem totiž koukala na youtube na make-up palletes collection videa a protože mám strašně ráda tyhle šmírovací články, rozhodla jsem se jeden sama napsat. Článek obsahuje spooooustu fotek, tak snad se vám bude líbit :)

Paletka 120 očních stínů (Aukro, cca 200 Kč)
Tuhle paletku mám už pekelně dlouho! Objednávala jsem jí ještě v době, kdy jsem o nějakém PayPalu neměla ani tušení a eBay jsem znala jenom z vyprávění (jaká šťastná doba pro mou peněženku). Proto nákup z Aukra, na eBay jí seženete určitě levněji.
Já se s ní běžně nelíčím, protože jak je dvoupatrová, tak je to poněkud nepraktický. Navíc obsahuje většinou zářivé barvy, které člověk přece jenom nepoužívá tak často. Na druhou stranu ale musím říct, že kdybych neměla žádnou jinou paletku, tak neutrální líčení s ní taky vykouzlím.
Barvy jsou celkem dobře pigmentované,zase za tu cenu nečekejte zázraky. Není to ale taková tragédie jako třeba stíny od Essence. Stíny jsou ,,sušší", takže trochu víc práší, ale zase to neni žádný drama. Paletka obsahuje jak matné tak i stíny se třpytkami. Neobsahuje žádné lesklé ani holografické stíny.
Já jí používám na líčení ostatních i sebe převážně na maškarní, na to se díky nepřebernému množství odstínů fakt hodí. Takže pokud chcete něco s čim se dokážete vyblbnout a zároveň vás to finančně nezruinuje, tohle je ta správná volba. (psala jsem o ní ZDE)





Velká Vánoční paletka (Sephora, 400 Kč)
Nevím, jestli je tohle oficiální název paletky, ale nemůžu ho nějak dohledat, takže řekněme že ano. Tuhle paletku jsem koupila v hrozný slevě po Vánocích. Obsahuje všechno - oční stíny, rtěnky, linky, tužky na oči, tvářenky, bronzer, řasenku a gelové linky. CO se týče stínů, tak najdeme zde matné, se třpytkami i lesklé. Ta moje je bohužel prasklá, ale nemohla jsem jí vyreklamovat, protože pak už nebyly :(. Takže s ní nemůžu cestovat. Ale to mi ani moc nevadí, protože je stejně těžká. Pigmentace je dost slušná, přece jenom je vidět, že jsme oproti předchozí paletce v trochu jiný lize. Jediný co bych vytkla je ten obal - když pominu to, že můj je prasklý, tak mi celkově ten plast přijd dost ,,fórový" a myslím, že by mohl být trochu bytelnější a matný. Vypadalo by to líp.





Inglot Freedom system (Inglot, 150 Kč za jeden stín)
Naprosto úžasný nápad s tím, že si paletku sestavíte sami. Inglot má nepřeberné množství odstínů, takže vybrat si můžete úplně cokoliv. Od X nude barev až po ty nejbláznivější odstíny. jediné co mě trochu mrzí je, že nemají v sortimentu žádné neonky. Přijde mi to fakt škoda... ale tak třeba se dočkáme :). Stíny bych určitě doporučila lidem, kteří hledají nějaké konkrétní odstíny a jsou si ochotni připlatit za kvalitu. 150 Kč za stín není moc, ale pokud si spočítáte kolik stojí celá paletka... Já jsem si teda moc stínů nekupovala, dva jsem dostala k svtku, jeden byl v LadyBoxu a další jsem nějak povyměňovala, ale je to celkem pálka. Psala jsem o nich celkem nedávno samostatný článek, takže se můžete podívat TADY.


Eye and cheek palette London, Berlin (Catrice - Rossmann, okolo 100 Kč)
Tyhle dvě paletky byly součástí limitované edice, proto se jim nebudu tolik věnovat. K čemu bude, když je vychválím až do nebes a doporučím, když si je stejně nekoupíte? :D. Stíny jsou docela fajn, pigmentace celkem dobrá. Líbí se mi papírové balení i otvírání na magnet. Jediné co bych vytkla je, že paletka je zbytečně moc tlustá a zabírá moc místa. Jinak obsahuje 6 stínů a 2 tvářenky. Jako bonus je tam tužka na oči, kterou jsem teda nikdy nepoužila :D. A ještě velkej palec nahoru za pojmenování odstínů podle památek ve městě, podle kterého se paletka jmenuje (kromě Berlin a London tam byla ještě Sydney a tuším New York)






Undressed, Glamour Days, Glamour Nights (Make-up academy, http://www.muastore.co.uk/, cca 90 Kč každá)
Tak tohle jsou pro mě nejlepší paletky ever. Strašně se mi líbí to balení - nevím proč, ale mám hroznou úchylku na kulaté oční stíny. Balení je z plastu, takže působí lacině, ale to mi za tu cenu vůbec nevadí. Průhledné víčko je praktické, protože nemusíte složitě zjišťovat, jakou paletku jste to zrovna vzali do ruky.
Všechny jsou opravdu skvěle pigmentované, konzistence stínů je skvělá. Ale zase se o tom nebudu dlouho rozepisovat - kromě Undressed, který je všude plno, jsem na zbylé dvě paletky už psala recenze. Najdete je TADY a TADY. Je to podle mě super volba pro všechny, kteří chtějí kvalitu za nízkou cenu.




Mariposa (Urban Decay, http://www.plumfooleryshop.cz/, cca 500 Kč)
Urban Decay jsou údajně jedny z nejlepších stínů. No a tak jsem si teda musela jednu paletku objednat, abych to zjistila :D. Balení mají vždycky fakt strašně krásný. Ale bohužel kvalitou stínů mě trochu zklamali. Jako jo, jsou dobře pigmentované, jsou hezky máslové... ale nevidím v tom rozdíl oproti MUA, která stojí zlomek ceny. Co ale UD nemůžu upřít je fakt, že umí udělat fakt naprosto boží odstíny. Proto mě třeba nikdy nelákala Naked, ale jiné paletky od UD bych fakt hrozně moc chtěla!



I Divide Oh so special a Ultra matts V1 (Sleek, http://www.sleekmakeup.com/ a Boots)
Paletky Sleek jsou takovou trochu luxusnější verzí paletek od MUA - stejný počet kulatých stínů, ale jiné a mnohem hezčí balení. Černá matná s lesklým nápisem Sleek vypadá fakt božsky, ale je problém, že je na tom vidět každý otisk prstu. Na víčku je obří zrcátko, což je další plus. Co se týče kvality stínů, tak jsou na tom o trochu líp než MUA - pigmentované jsou plus mínus stejně (třpytivé stíny jsou pigmentované více, matné méně). Ty od Sleeku akorát trochu míň práší.
Paletky od Sleeku jsou moje srdeční záležitost :). Oh so special jsem dostala od D. k svátku a Ultra matts V1 jsem si koupila letos v Londýně (protože neměli Acid, fňuk). Ale nejenom proto je mám ráda - další velkou výhodou jsou naprosto boží odstíny stínů. Taky je fajn, že paletek je opravdu velký výběr, takže si na své přijde skoro každý. Recenze na Oh so special a swatche odstínů TADY


Doufám, že máte pěkné Vánoce a užíváte si je :). Já si nemůžu stěžovat, ale pro mě ten hlavní hřeb Vánoc ještě nenastal :)

0 komentářů: