pátek 6. prosince 2013

Matné rtěnky od Rimmelu - odstíny 101, 107, 110

 I když teda název rtěnek i článku je zavádějící, protože jak jsem se včera od Lou dozvěděla, tak nejsou matným ale maj jakejsi saténovej finiš! Díkybohu já jsem ale tak daleko v hnidopišství co se týče kosmetiky nepostoupila, takže pro mě jsou to prostě matný rtěnky, tečka. Protože.... jsou matný. Mám celkem tři odstíny - 101 a 107 jsem si kdysi dávno kdy o nich nikdo nemluvil objednala z Asosu. Poslední 110 jsem si přivezla těsně před tou velkou ,,MatnáKate mánií" z Londýna a ačkoliv ten odstín není úplně přesně to co mám ráda, tak ho mám nejradši, protože je z Londýna.




Ty rtěnky jsou neskutečně boží. Odstíny na fotce dole vícemíně odpovídají, akorát ta prostřední 110 není tak řvavě neonová :). 
101 je taková růžová nenápadná klasika
110 je hodně výrazná růžovo oranžová
107 je temná vínová

Krásně se nanášejí, nevysušují a mají vážně syté barvy - swatche dole jsem přejela jednou. I na rtech mi stačí jenom jedna vrstva. Výdrž je taky naproto skvělá, několik hodin určitě a to i přes pití. A když už jde výdrž do háje, ztrácejí se rovnoměrně, takže to vypadá pořád dobře (i když barva už není tolik intenzivní).


Odspodu 107, 110, 101


Tyhle rtěnky určitě patří k mým úplně nejoblíbenějším. Za tu cenu je to fakt poklad a mám je snad ještě radši než klasické rtěnky Kate. A prý se dají už sehnat i u nás v drogerii, to je fajn. 

4 komentářů:

In your face! řekl(a)...

Jéé, mně se hrozně líbí ten nejtmavší odstín. V obchodě mě moc nezaujal, ale takhle :)!

Soňa K. řekl(a)...

Líbí se mi růžová, ale nejvíc by mi slušela asi vínová. Určitě si nějakou pořdím, přinejmenším kvůli výdrži :)

Katka Janoušková řekl(a)...

já mám 111 matnou, je to taková ta výrazná rudá. ale docela teda vysušuje oproti těm "obyčejným" Kate. ale drží jak prdel na hrnec, to zas jo :-)

Siena in Style řekl(a)...

ty barvy jsou nadherny vsechny!
pozdravy z milana