sobota 5. října 2013

Nákupy za září

A je tu všemi oblíbený šmírovací článek. Oproti předchozím, které byly značně chudé, je tento dost naddimenzovaný. Ale neni to se mnou tak hrozný, jak by se z fotek mohlo zdát :).
Poslední dobou zas nic nestíhám, protože mi začala škola. Bohužel to přestává bejt sranda a jde do tuhýho :D. Strašně mě to baví, ale je to těžký. Mám školu od pondělí do čtvrtka (kromě cvika v pátek od 7 :D) a to většinou fakt od rána až do večera. A ještě si budu muset najít někde čas chodit do laboratoří.
Momentálně si fakt užívám toho, že je víkend. A to nejenom protože se můžu vyspat (vstávám každej den v 7 a v pátek v 5:20 :D), ale protože jsem s D. Rodiče odjeli pryč, takže velíme domácnosti:D. Já vařim, D. se stará o pejska (a o mě :D) a včera mě pozval na večeři do fakt luxusní restaurace. Taky jsme se byli koupat v Aquaparku a ještě nás čeká 5D kino a spousta dalších věcí.
Ale už k nákupům. Nákupy za červenec se smrskly na pár drobností z Německý drogerie, v srpnu to byl dokonce jenom jeden Inglot stín vyměněný na LadyBox exchange.

První a největší skupina jsou nákupy z Londýna - no, co k tomu říct. Asi nikdo by nejel do Londýna s tim, že si nic nekoupí :D. Já se oproti původním plánům ještě dost krotila. Ale k tomu ještě chystám samostatný článek, takže jenom fotka.



Potom tu mám už skoro tradičně výrobky z Ladybox exchange. Konkrétně stín od Yves Rocher, stín od Lambre, lak od Maybelline Colorama a tužku na oči od Beauty UK.



Nejmenjší skupina drogerie - pigment od Essence :D. Šla jsem si koupit barvu na vlasy a zaujal mě výprodej. Tenhle odstín jsem viděla dávno u Lou a docela se mi líbil, ale plnou cenu jsem za to dávat nechtěla. Takže teď jsem si ho za dvacku vzala :)



No a poslední skupina jsou internetové eshopy :). Tentokrát od Dermacolu. Krém na obličej, fixa na oči, lesk na rty a zdarma čistící gel na obličej a vzorek make-upu. Objednávala jsem v rámci akce, kdy se vám za registraci připíše 200kč kredit, takže celý tenhle nákup mě dohromady stál celé 3kč! :D (respektive D.,protože já už tam jednou registrovaná jsem tak to šlo na něj :D)


Pochlubte se mi do komentářů, co jste si koupily vy (nebo rovnou pošlete odkaz na blog pokud máte, ráda si čtu takové články). A přeju hezký víkend! :)

7 komentářů:

Shell řekl(a)...

A su tie pigmenty od Essence aj dobre? :]

An. řekl(a)...

To jsi se tedy rozšoupla, jsem zvědavá, až ukážeš ten londýnský nákup podrobněji. :)
Já nakupovala minulý měsíc asi takhle http://carre-de-sucre.blogspot.cz/2013/09/novinky-nakupy-rijnova-vyzva.html a teď se právě snažím zase trochu šetřit. :)
Teda, tak brzké vstávání by mě asi zabilo. :)

FairyChain řekl(a)...

Taky potřebuju do Londýna, sakra! :D

Suzie řekl(a)...

Shell:Já je ještě nezkoušela, takže nemůžu říct - přece jenom, oranžovou nenosím každej den :D.

An:tyjo, jaktože mi uniknul tvůj článek, přitom jsem tvůj follower :(. jdu číst!

moon řekl(a)...

kolko veci! :D tu aussie sadu som mala a bola super :D
ten maly cupcake je balzam? :D

macabre-moon.blogspot.com

Černá Moora řekl(a)...

Ten Londýn :DD

natalylobik řekl(a)...

lak má krásnu farbu :)