pondělí 16. září 2013

Zelená na spodní lince

To je tak, když se v neděli nudíte (taky vám neděle přijde jako ten nejhorší den? Dřív mě štvala, že to byl konec víkendu. A i teď když mám prázdniny, tak mi to přijde jako úplně zbytečnej den k nepřečkání :D). Ale zpátky k jádru věci - jentak jsem si projížděla na youtube videa od Lou a pak jsem narazila na nejnovější tutorial. A hrozně mě zaujal, tak jsem ho musela hned zkusit :D. Nemám samozřejmě přesně ty stíny, které použila ona, ale jinak se to víceméně shoduje. Teda, to její je samozřejmě hezčí, než to moje :).
Co jsem použila za produkty je vypsané dole pod fotkama. Protože jsem pořád ještě malinko opálená, tak jsem na pleť kombinaci Dermacol coveru (který je na mě moc tmavý a hodně kryje) a make-upu od NYX (který je na mě moc světlý a skoro nekryje). Protože jsou oči už samy o sobě dost výrazné, tak jsem chtěla rtěnku spíš míň výraznou, ale zároveň nějakou do tmava, aby k očím ladila. Royal Raspberry od Barry M je taková hodně vínová, proto jsem jí na rty jen lehce ,,naťupala" pomocí prstů a tím pádem jí zjemnila :).









Seznam použitých produktů:
Maybelline Color Tattoo (Eternal Silver) - jako podklad pro zlatou v koutcích
Sephora velká paleta - zlatý, vínový, zelený a bílý stín
Alverde paletka na obočí (01 Blond)
Diego dalla palma řasenka Prima Visione
Essence I love stage podkladová báze pod oční stíny
Alverde tužka na líčení (bílá) - jako podklad pro zvýraznění stínů
NYX make-up (Pale)
Dermacol make-up cover (215)
Essence fix&matte transluscent powder
Cosm'etika bronzing powder (02)
Paese blush with argan oil (rouge)
Barry M lipstick (Royal Raspberry)

3 komentářů:

ILoveMakeUp řekl(a)...

Krásný, moc zajímavé líčení.
A nedá mi to, ale musím ti pochválit vlasy, máš je krásné i střih:)

Tereza řekl(a)...

Moc ti to slusi! x

Lin řekl(a)...

Čoj! Ty vlasy ti hrozně slušej!