neděle 22. září 2013

London, baby! část 4

Tak a už poslední článek o Londýně. Poslední večer jsme teda všechno zdárně zabalili (ačkoliv jsem fakt nevěřila, že se nám tam všechno vejde). Druhej den ráno jsme se museli vystěhovat, ale protože nám letadlo letělo až po devátý večer, nechali jsme si kufr na recepci a šli si ještě trochu užít Londýna. Konkrétně do Natural History Museum, který jsme měli asi minutu od hotelu a navíc byl vstup zdarma, takže se projevilo D. Slezské myšlení a celej tejden mě prosil, abychom tam šli. Ne, ale jako vážně, tohle muzeum nás oba fakt zajímalo a šli bysme tam i kdyby se platilo vstupné. Stejně tak Science Museum, který jsme bohužel nestihli :(.
Budova muzea je už zvenku nádherná a fakt obří. Šli jsme hned na otevíračku, a tak jsme nemuseli ani moc čekat. Vevnitř to vypadá stejně velký jako zvenku a je to rozdělený do několika sekcí – třeba na savce, lidi, Darwinův svět a spousta dalšího. Neprocházeli jsme to moc důkladně, protože jsme neměli moc času – ale i tak jsme tam strávili asi 4 hodiny. Nejvíc jsme se zdrželi asi u lidí, kde měli všechno od buněk, přes početí až po triky jak si zlepšit paměť. Nejlepší na tom bylo, že jste si mohli všechno osahat a zkusit – třeba u modelu ženského pohlavního orgánu hledat vítěznou spermii :D. Nebo ovládat tělo – při chůzi, kdy má víc dýchat, víc se potit a tak. Nejvíc mě bavil program, ve kterym vám na videu ukázali zločin na ulici (bylo to z vašeho pohledu svědka) a pak se vás ptali na různý podrobnosti o tom případu. Já jsem měla skoro všechno správně :D. A přitom prý lidi hodně zapomínaj detaily. Taky jsem zjistila, že skvěle rozlišuju barvy (něco jako ten test s číslama na barvoslepost když si necháváte dělat řidičák).





Taky tam měli hrozně moc vycpanejch zvířat . Potom celou místnost plnou kamenů, ale to nás nějak moc nezajímalo, tak jsme to jentak rychle prošli. Ale skvělá byla vitrína s kamenama, který svítěj ve tmě :). A taky se mi moc líbil kmen Sekvoya. A obchod se suvenýrama :D. Tam měli hrozně moc srandovních věcí. A D. mi koupil naprosto božího plyšáka králíčka <3 .="" ale="" ho="" jak="" m="" nevim="" p="" pojmenovat:="" postele="" u="">
No, bylo to fakt skvělý. Asi nejlepší muzeum, kde jsem kdy byla! (i když ostravský U6 tomu směle konkuruje).

 Po muzeu jsme zašli na naprosto skvělej kebab (kterýmu se vyrovná jenom kebab z Orlový :D) a na poslední londýnský Bubble tea.


Pak jsme už jenom chvilku zevlovali na hotelový recepci. Měli tam strašně pohodlný pohovky, takže jsem tam skoro usnula :D. A pak už linkou 74 na Baker street a odtud na letiště. Byli jsme tam dost brzo,ale lepší, než pozdějc. Aspoň jsme měli ještě čas přeorganizovat naše zavazadla :D. A já jsem tam vyhodila svoje conversky (jakože pravý conversky, ne žádný made in vietnam. Takže pokud má někdo zájem o fialový conversky, jsou v koši v odletový hale na letišti Luton vpravo :D). A abychom toho čekání neměli málo, letadlo mělo ještě asi 20 minut zpoždění. Díkybohu to byla ale jediná komplikace toho týdne. Pokud platí pravidlo, že první dovolená prověří vztah, tak bysme s D. Dostali jedničku s hvězdičkou a on ještě speciální pochvalu třídní učitelky, protože bez něj by ta dovolená nebyla ani z poloviny tak úžasná.  

1 komentářů:

Biancaprincipessa řekl(a)...

ten kebab vyzera uzasne! bolo to tam drahe? a tesim sa s Vami, ze vztah vydrzal :)

Inak posledny tyzden super BIELENDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html