sobota 14. září 2013

Maybelline - Super Stay 14 hours lipstick

To je tak, když máte doma horkou novinku na kterou chcete napsat recenzi. A nějak se vám do toho nechce a hrozně to oddalujete. A najednou přijde nějakej impuls a recenzi napíšete okamžitě, i když to předtim několik měsíců nešlo. O těhle rtěnkách od Maybelline jsem pokukovala hned jak se o nich začalo mluvit a objevily se na trhu. Samozřejmě ale ne na tom našem, žejo. Jednu (tu tmavší) jsem si ale objednala na eBay. No a byla jsem šíleně nadšená, tak jsem si z Londýna přivezla další. A měla jsem jich vzít víc. A pak je tady na černym trhu prodávat a byla bych milionář. Hahaha.



No, tak zpátky na zem a ke rtěnkám. Mám odstíny:  Celkem je k dostání neuvěřitelných 20 odstínů. Ale je teda fakt, že těch 20 jsem ani v Londýně neviděla pohromadě. To bych asi musela letět ještě dál:P. První co (bohužel ) negativně zaujme je obal. Jako jo, obalem se nemaluju a je to asi nejmíň podstatná věc na rtěnce, ale Maybelline neni úplně shit značka, tak by obal moh vypadat líp a ne rovnou degradovat rtěnku na něco o úrovni Essence. Takový obaly od Kate rtěnky vypadaj mnohem luxusnějc, a to jsou levnější.
Rtěnka je dost úzká a má takový lehce netypický tvar. A naprosto božsky voní! Sladce. A to nejenom když si k ní přičichnete v obalu, ale i když jí nanesete. Navíc vůně je příjemná a vůbec ne chemická.


Barva je nádherně sytá, ale musíte dát trochu víc vrstev. Ta rtěnka má takovou lehce voskovou konzistenci, takže někde jí nanesete, ale dalším tahem se trošku setře, takže s aplikací si to chce trochu vyhrát. Ale zas to neni piplačka na půl hodiny, to se nebojte. Neni vůbec vysušující, ale ani hydratační, takovej střed prostě - já jsem spokojená, od rtěnky ani hydrataci nečekám.
Infinitely Fuchsia je fakt nádhernej fialovo-růžovej odstín s takovym tim lesklym finishem. Samozřejmě čim dýl jí má člověk na rtech, tím víc je matná. Oproti tomu Keep Me Coral je hnědo-oranžová barva se zlatýma třpytkama (jsou vidět hlavně na druhé fotce)



Co se týče hlavního taháku rtěnky a to výdrže - tady jsem taky spokojená. Jako, co si budeme povídat, 14 hodin nedá ani omylem. Ale to snad nikdo nečekal, ne? Každopádně je fakt, že vydrží DLOUHO - přesně vám neřeknu, ale pár hodin určitě. A taky je fajn, že až se začne ,,ztrácet", tak rovnoměrně. A navíc vám pak zůstane na puse ta barva (jako kdybyste měli lip stain) - prostě už nemáte pocit, že máte na sobě rtěnku, ale ta barva na rtěch furt zůstává. I když míň intenzivní (ale zase ne o moc. Pořád vypadá dobře). Ach jo, v tomhle článku mám fakt vyjadřovací schopnosti jako tatar, ale snad mě chápete.


Ta rtěnka je prostě super, ale má dva velký mínusy. Obal (no, dobře, to je takovej malilinkatej mínuseček) a to, že neni dostupná v ČR (a to je mínus velkej jako prase). V zahraničí k nim jsou ještě lesky, ale ty jsem teda nezkoušela, protože lesků mám hrozně moc a mám nějaký bezleskový období. V zahraničí jsou i Baby Lips, který jsem si koupila. A asi miliarda dalších věcí, o kterých se podle FB Maybelline ,,jedná". A to nemluvim o těch odstínech Color Tattoo, který se tady neseženou....

A na závěr dvě fotky ,,v akci". Mám jenom tu rtěnku, nejsem nijak namalovaná.


4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Klobouk dolů, jsi jediná, komu podle mého názoru fakt sluší ty strašlivé retro hipsterské brýle. :-) A ta rtěnka taky, holt výrazný typ si podobný výstřelky může dovolit. :-)

Suzie řekl(a)...

Nééé, to nejsou hipster brýle :D. Jsou to obyčejný hranatý brýle s plastovýma obroučkama, nosila jsem je už někdy ve třinácti, než byli v módě. Neni to takový ten tvar přes půlku obličeje. Ale moc děkuju za chválu, výrazný rtěnky nosim moc ráda:)

Catherine K řekl(a)...

Ahoj :-) moc hezké! Opravdu škoda, že se u nás nedají sehnat :-( a moc ti sluší :-) já si včera koupila rtěnku od astoru heidi 007 bubbly a přijde mi dost podobná té fialovorůžové :-) jinak vypadáš super nenalicena jen s tou rtěnkou :-)

ILoveMakeUp řekl(a)...

Škoda, že tady ještě nejsou...vypadají krásně, ten odstín si sluší. Mě bohužel výrazné odstíny nesluší vůbec, ale nějaký nude odstín bych brala:)