čtvrtek 26. září 2013

Maybelline - Color Tattoo (moje dojmy, fotky a tak)

Tak jsem se zase pár dnů neozývala - bydlel u mě totiž D., který měl v Praze práci (kam jsem za nim chodila, ale o tom možná ještě napíšu) a zároveň ještě neměl kolej, takže bydlel u mě. Smáli jsme se, že je to jako manželství na zkoušku. Do toho jsem já měla svojí práci, tak prostě čas na psaní nebyl. Taky jsem zas obarvená, a je to dost nezvyk mít zas na vlasech jenom jednu barvu :D. 

Na úvod bych chtěla říct, že CT mám fakt ráda. Pozná se to už podle toho, že mám 6 odstínů - jev u mě nevídaný. Mono stíny totiž nemám moc ráda, preferuju paletky. Ne že bych monostíny neměla, ale většinou tak jeden, maximálně dva kusy od jedné značky (no jo, výprodeje Essence :D). Odstíny, které mám jsou: On and on Bronze, Turqoise Forever, Pink Gold, Everlasting Navy, Permanent Taupe a Eternal Silver. 


Musim říct, že pigmetace je naprosto boží, stejně tak jako výdrž. 24 hodin jsem teda nikdy netestovala, ale víc jak 12 hodin zvládly. Co se kozistence týká, tak tam se to liší odstín od odstínu - a to fakt nepochopil. Třeba On and on Bronze a Turqoise forever se mi krásně nanáší štětcem od Sigmy (takovej ten placatek dvoubarevnej na oči, teď nemůžu najít přesný číslo) a stačí bohatě jedna vrstva pro plné krytí. Everlasting Navy zase nanesu jenom prsty a musím dát víc vrstev, protože se nenanáší rovnoměrně. 

A teď už fotky prvních třech odstínů. Na první fotce je hezky vidět ten stříbrný, zbylé dva odpovídají spíše na druhé fotce. 




On and o Bronze - nádherná bronzová barva se zlatými odlesky. Většinou jí používám samotnou na oko, když pospíchám. Vypadá dobře a zároveň nenápadně, takže není utná přesná aplikace. Taky jí mám nejmíň ze všech :)
Turquoise Forever - tyrkysová obsahující stříbrné třpytky Taky vypadá skvěle samostatně :). Ukazovala jsem třeba TADY
Eternal Silver - není třeba nic moc dodávat, prostě stříbrná, nádherně lesklá, taková ,,kovová". Mám jí hrozně ráda v kombinaci s černými a šedými stíny jako podklad pro klasické pudrové stříbrné stíny. (ZDE



Pink Gold - skvělá barva přes celé víčko v kombinaci s hnědou a paletkou Undressed od MUA. Opět krásně lesklá, jenom mi odlesky přijdou spíš do stříbrna než do zlata.

Everlasting Navy - odstín se špatnou konzistencí, jak je vidět i na fotce:(. Je to fakt škoda, protože u tohohle odstínu jsem slintala jen co se objevil v USA. Bohužel z eBay se objednat fakt nevyplatilo, a tak jsem snila dál. Nakonec jsem si vytoužený odstín koupila v Londýně, a on mě takhle zklame...Dá se to, pokud se nanáší prsty a spíš ,,ťupkuje", než roztírá, ale stejně je to škoda :(

Permanent Taupe - taupe odstíny mám ráda a tenhle odstín mě fakt zaujal, protože je matný. Používám ho ráda, hlavně v kombinaci s hnědými stíny na každodenní líčení.

Tak doufám, že se vám článek líbil. Pokud žádné CT ještě nevlastníte, tak určitě doporučuju :). Dají se koupit jak bláznivé, tak i přirozené barvy. Poslední dva odstíny jsem kupovala v Londýně, tak si bohužel nejsem úplně jistá, jestli se dají sehnat i v ČR. Kdyžtak mi napiště do komentářů, jak jste spokojeni  - docela mě překvapilo pár recenzí, ve kterých jsem četla, že moc nevydrží...

1 komentářů:

An. řekl(a)...

Já mám v plánu pořídit si taky ten Taupe odstín, ale zatím jsem potkala všechny otevřené, tak si ještě počkám. :/ :) Jinak mám CT ráda. :)