neděle 15. září 2013

London, baby! část 3 (povídání o Lushi included)

Ještě pořád vás povídání o Londýnu nepřestalo bavit? Pokud jo, tak máte smůlu, protože sem chci napsat postupně celej tejden. Zaprvé, jak řek D., člověk hrozně zapomíná a blog je kromě fotek jedním ze způsobů záznamu. Zadruhý třeba se to někomu, kdo taky plánuje výlet, bude hodit :).
Čtvrtý den jsme vyrazili na Tottenham Court Rd. Je tady Dominion Theatre - hraje se tu We Will Rock you a je tu socha Freddieho Mercuryho. Tak jsme si to fotili a najednou se spousta lidí hrnula dovnitř - tak jsme šli taky. No jo, zvědavý češi :D. Uvnitř už začínala show, přišla kapela.... potud dobrý. Dokud nezačala hrát náboženský písničky :D. Tak jsme zase rychle vycouvali.


Potom jsme si prošli Soho, což je čínská čtvrť. A maj tam úplně boží náměstí, který je plný trávy a stromů a nevypadá jako náměstí. Došli jsme na Leicester Square, kde nás zaujal hlavě M&M world (to jsou takový ty bonbony). Jako chápete to? Čtyřpatrovej obchod s bonbonama a věcma s nima spojený. Jako plyšáci, oblečení, přívěsky... dokonce i balzámy na rty :D. A taky tam byly ty bonbony v nadživotní velikosti. Naše room mate Anna nám pak večer ukazovala hrozně roztomilou reklamu na M&M.







Po tom co jsme si všechno asi milionkrát vyfotili jsme vykoukli ven a tam najednou hroznej slejvák. I tak jsme se ale vydali hledat Cecil Court, což má bejt jakože Příčná ulice z Harryho Pottera. No, našli jsme jí, ale jako Příčná ulice to moc nevypadalo :D. Tak kdoví. Pokračovali jsme na Trafalgar Square, kde to bylo naprosto boží. Takový obří náměstí, jeden chlap tam dělal obří bubliny a nějakej černoch tam předváděl komický scénky s dalšíma dvěma klukama. Seděli jsme tam u kašny hrozně dlouho, protože to tam mělo fakt super atmosféru. Jo a taky tam měli hrozně vtipný záchody :D. S obříma zrcadlama. No, to jen tak na okraj.


Pak jsme pokračovali na Covent Garden, kde to bylo plný všemožnějma stánkama, obchodama a hrajícíma umělcema :). Obchody jsme tam ani tak neprocházeli, jenom jsme se podívali do Lushe. Já Lush moc nemusim, mám od nich akorát scrub na rty, ale tohle bylo skvělý! Jak velkej rozdíl oproti tomu mini obchůdku v Palladiu. V Covent Garden byl obchod ve sklepě a asi tak pětkrát větší. A prodavačky (nebo víly, jak se jim řiká)? To se naprosto nedá srovnat. Nějak nemusím to, že se k vám hned při příchodu do obchodu přižene prodavačka a s falešným úsměvem se ptá, co chcete koupit (stylem ,,sešsockakterásempřišlajenomočumovat"). V Londýně byli prodavačky strašně milé, ale takovým tím přirozeným a nevtíravým způsobem, že jste se v obchodě cítili fakt příjemně. Jeden prodavač mi třeba ukazoval jak fungujou takové masážní kostky. A bylo to fakt příjemný a jednu bych si koupila, kdybych se nebála, že se mi v kufru zničí. Nebo jak jsou ty koule do koupele (nevim, jak se tomu řiká) - nikdy jsem nevěděla, jak to funguje, ale tam to ukazovali přímo lidem. Strašně se mi tam líbilo a cítila jsem se tam fakt dobře a vážně jsem si chtěla něco koupit - ale prostě nějak moc nechápu filozofii Lushe. Jsem zvyklá mýt se tekutým sprcháčem a ne kusem želé. Stejně tak obličej si čistím micelárkou a ne kusem něčeho tvrdého... Ale až mě i mrzelo, že jsem si nedokázala nic vybrat :D.

Z Covent Garden jsme pak zamířili k Australian House, což byl údajně barák kterej použili v Harry Poterrovi na Gringott's Bank. Ale jako nevim. No a pak začla krásná procházka podél Temže, sice trochu pršelo, ale čert to vem. A taky trochu víc foukal vítr. A jak jsme tak šli, tak jsme najednou viděli loď, uvnitř který byla výstava. Protože byla zadarmo, tak jsme se šli podívat - a bylo to fakt hustý, prostě výstava v lodi :D. I když maličká. Ale já jsem po chvilce pryč, protože to strašně houpalo a dělalo se mi blbě. (jsem fakt divná, no).

Došli jsme takhle až k St Paul's Cathedral. V tu dobu už byl docela solidní slejvák :D. Ale aspoň tam nikdo nebyl. Pak jsme přešli Millenium Bridge, kterej chtěl hrozně vidět D. (a já mu ze srandy řikala, že tam nepudem, protože rozhoduju JÁ. ale jasně, že jsme tam šli :) ). Pak si D. ještě vyfotil The Shard, protože ho hrozně chtěl vidět a The Monument (,,a kde jako je?" a přitom je to takovej obří sloup :D).





Protože jsme byli už fakt dost unavený, šli jsme rovnou spát. Další den byl vyloženě odpočinkovej - ráno tři hodiny v Primarku :D. Potom jsme si dali procházku směrem na Picadilly Circus (a přitom se stavili snad v KAŽDYM obchodu se suvenýrama, kterej byl po cestě :D).
Když jsme se vrátili na hotel, tak jsme se snažili sbalit nesbalitelné (naše nákupy). Po chvilce jsme se na to vykašlali a šli si radši dát Bubble tea do Hyde parku:D. No ale nakonec se nám díkybohu povedlo zabalit, pomohli jsme přestěhovat naší německou kamarádku Annu do jinýho pokoje a dojíst veškerý zásoby jídla:D.

Tak, a to je z Londýna skoro vše - nakonec se mi povedlo nacpat ten týden do tří článků, to jsem nečekala :D. Čeká vás ještě poslední, kde zběžně popíšu poslední den a hlavně jak se v Londýně nakupuje kosmetika :). A do toho pár líčení a recenze :). Tak vám přeju krásný zbytek víkendu!

1 komentářů:

ILoveMakeUp řekl(a)...

Bomba fotky!!
Nevím, zda se mi ty komentáře, co ti tady píšu odesílají, máš to nějaké rozhozené a neukáže se mi ani, že byl příspěvek odeslán..:(