pátek 13. září 2013

London, baby! část 2

Další den jsme zahájili deštěm a taky výletem do Primarku. D si tam koupil hrozně moc ručníků :D a taky jsme si koupili i stejný tričko s králíčkama. Zašli jsme taky do Boots a Superdrug, což jsou obchody s kosmetikou. No a to byl pro mě ráj, ale celkem jsem se v nakupování kosmetiky držela. Ale o tom ještě později :). Jinak mě Oxford Street teda moc neuchvátila, kromě Primarku jsme zašli akorát do pár obchodů, ale jinde jsme nenakupovali.



Potom jsme jeli na King's Cross - to je to nádraží, odkud odjíždí Harry Potter do Bradavic :D. No a vážně tam bylo nástupiště 9 a 3/4. Člověk se moh i vyfotit u vozíku se zavazadly a sovou, ale byla na to šílená fronta, tak jsme si to nechali ujít. 


Odpoledne jsme si zašli ještě na Fish and chips do luxusní restaurace, kde nás obsluhovala polská servírka. No... jako chtěli jsme to ochutnat, ale já osobně při příští návštěvě tuhle místní pochoutku vynechám. Po pozdním obědě jsme si šli dát kafe ze Starbucks do Kensington gardens a do Hyde parku. Šli jsme kolem Kensington Palace, kde žila Lady Diana. No a protože nedávno měla výročí úmrtí (tyjo, už patnáct let to je..), tak na bráně byly její fotky a vzkazy a tak. Ty zahrady vypadaly fakt krásně upraveně. A taky jsme už našli místo, kde budem mít svatbu :D. Je tam i malej rybník, kde je hrozně moc kachen a labutí a jsou hrozně zvyklý na lidi a vůbec se jich nebojej. Viděli jsme i památník Lady Diany - takovou speciální kruhovou fontánu. Hyde Park je fakt obří, takže z toho byla procházka na několik hodin. To mě fakt strašně bavilo, jentak chodit po Hyde parku s tim nejlepším klukem po boku... ach jo, to mi fakt chybí. Chtěli jsme pak do Hyde Parku ještě jednou, ale už nám nevyšlo počasí :(. 







Další den jsme vyrazili podívat se na Tower a Tower Bridge. Je to tam neskutečně krásný a dokonce i počasí nám vyšlo hezky :). Dostal jsem kupon na slevu 2 libry do obchodu se suvenýrama, tak jsem si koupila gumovou kachničku v obleku policajta :D. A policajty jsme viděli i normálně lidi, bylo jich tam hrozně moc, protože zrovna probíhali nějaký demonstrace a zápasy ani nevim čeho :D. Ale i tak to byla pak krásná procházka podél Temže. A protože spontánní nápady jsou ty nejlepší, tak jsme se rozhodli jet lodí, když jsme viděli nástupní stanici. Za krásných 6 liber nás loď odvezla až do Greenwich. Ta loď byla fakt hustá, byla tam i wifi a dokonce Costa Coffee (kde jsem si musela dát latté, protože jsem byla nevyspaná). 









V Greenwich se trošku zkazilo počasí, ale stejně tam bylo krásně. Byla tam kaple a další kaple s malbou na stropě. 




Z Greenwich jsme vyrazili na Camden Town,kde se konal Camden Market. Četla jsem, že to místo má nezapomenutelnou atmosféru - a vážně má. Spoustu gothic shopů, neskutečný množství obchodů s tričkama a plackama rockovejch kapel, tetovací salony, šílený tašky, řetízky, jídlo ze všech koutů světa... ježiš, to bylo tak skvělý. A naprosto přelidněný, ale místo typicky český strkanice to bylo naprosto pohodový. Bylo to fakt zvláštní místo a asi poprvý mě bavilo chodit po obchodech a jenom koukat na to zboží a nic si nekoupit. Šíleně se mi líbily jedny šaty, puntíkovaný a se spodničkou, ale dohromady to stálo asi 70 liber. Nejlepší taky bylo, jak si s náma s D. začal povídat pán kterej prodával magii a ukazoval nám ty triky. Byl neskutečně skvělej, tak jsem D. koupila kouzelný karty. Ale zatim s nima neumí moc triku :(. To ten pán jo. Akorát když mi propích dvacetilibrovku tužkou, tak ve mě trochu zatrnulo, ale naštěstí to byl jenom další z triků :D. 







Po vyčerpávajím (ne)nakupování jsme už chtěli jet na hotel, ale pak jsme si to rozmysleli, protože jsme údajně byli blízko další z věcí, který jsme chtěli vidět - Abbey Road. No, zas tak blízko jsme nebyli, ale to je už jiná věc :D. Nějaká ochotná paní nám poradila, kde máme vystoupit. No, směr sice dobrej, ale bylo to o několik zastávek a o pár kilometrů dřív, než jsme měli :D. Tak jsme se hezky a dlouho prošli. Nicméně po prvních strastích jsme to našli dobře. Ještě že mám D, protože mě se vybil foťák, tak bych ani neměla žádný fotky :(



Tak, snad vám nevadí, že dnešní článek byl trochu delší. Na druhou stranu, obsahuje fakt hodně fotek, tak jsem si myslela, že by to nemuselo vadit. A i kdyby vadilo, tak smůla, protože si na svůj blog můžu psát co chci :P :D. Další články z Londýna budou následovat, ale proložím je i ryze kosmetickými, to je se nebojte :)

6 komentářů:

Katka Janoušková řekl(a)...

Fish and chips je super věc. ale musíš si to dát s haddockem, ne s codem. cod je hnusná ryba. haddock je jemnej a má chuť. určitě to nezavrhuj, však to všude chutná jinak :-)

In your face! řekl(a)...

Jé, příště chci jet do Londýna s tebou! Fakt, hrozně na mě tenhle článek působí pohodově. Jinak u té sochy mám dost podobnou fotku, lol :D. A Camden market muel být úžasný. Tyjo, přeju vám to :)!

Suzie řekl(a)...

Katka:tyjo, ono se to dělá z víc ryb? moc složitý na mě :D. Ale jo,ještě to zkusim. Nicméně tady to bylo i přímo tim podnikem, kde jsme byli

In your face:Děkujem :). Tak pojeď se mnou příště! :D akorát dvě bloggerky v Londýně.... to nevylezem z Oxford Street :D

Karin :) řekl(a)...

Krásne fotky :) Do Londýna by som sa rada pozrela :)
http://karinvirag.blogspot.sk/

Lin řekl(a)...

joo kachnička jako policajt!:D

In your face! řekl(a)...

Jo, to máš s tou Oxford Street pravdu :D