čtvrtek 12. září 2013

London, baby! část 1.

Tak jsme včera v noci přileteli z Londýna. Celá dovolená proběhla až moc hladce, takže zpáteční let měl asi 20 minut zpoždění :). Ale tak co, to se přežije. Celá dovolená byla naprosto boží! Řiká se, že první společná dovolená prověří vztah. No a my dva jsme obstáli na výbornou :). Já i D. jsme byli v Londýně poprvý, tak jsme se zaměřili hlavně na ty ,,klasický" památky + nákupy. S nákupama kosmetiky jsem se chtěla krotit, ale je to fakt těžký, když mi ještě D. řiká, že bych měla víc nakupovat, když jsem se na to tolik těšila :D. A i on mi něco koupil. Koukala jsem se na mantu, ale pak jsme se pro jistotu rozhodli pro králíčka.
Letěli jsme z Prahy růžovym letadlem a všechno i přes moje obavy proběhlo v pohodě. Na hotel jsme se dostali nějak navečer a i přes moje další obavy to opět bylo v pohodě, měli jsme pokoj v prvním patře (kterej byl moc hezky zařízenej) a free wifi :D. Nicméně jsme si hned šli udělat piknik do Hyde parku. Budu citovat sama sebe z prvního večera: ,,Skvělej Bubble tea, výborná čína, dokonalej přítel a Londýn - ke  štěstí mi nic nechybí".



Druhý den jsme začali London Eye. Chápete to? D. i já máme oba strach z výšky. A objednáme si London Eye. Tak jsme k tomu přišli a že ne, že tam nepůjdem :D. (co na tom, že vstupenky stojí asi 17 liber). Nakonec to nebylo tak hrozný, jak jsme mysleli. Akorát jsem nakecala D., že se ty kabinky nahoře otočí hlavou dolů. A on mi chudáček věřil:D. Potom jsme zašli ještě na 4D film o London Eye (kde byl ukázanej i ohňostroj na Silvestra), kterej se mi moc líbil, i když měl asi 5 minut. Pokud se chystáte do Londýna, je určitě fajn si koupit vstupenky přes internet - můžete si koupit i kombinaci (třeba London Eye+Sea world + London Dungeon). My využili kombinaci se Sea world a vyšlo nás to mnohem líp, protože London Eye je samo o sobě dost drahý a za ty peníze to nestojí. Ale ty kombinace se vyplatí. Dočtete se o nich TADY.
Po London Eye jsme teda zamířili do Sea Life a to bylo teda DOKONALÝ! (omlouvám se, že se to v článku hemží pořád slovama jako skvělý, dokonalý a výborný, ale nemůžu si pomoct :) ). Hned po vstupu se skleněná chodba, kde vám pod nohama plavou žraloci. Ta budova byla fakt obrovská a tematicky rozdělená (třeba na želvy, deštnej prales atd). A měli tam hroznej moc sasanek. A taky manty! Jak já miluju manty. Nebo hvězdici, na kterou jste si mohli dokonce i sáhnout. A samozřejmě spoustu dalších věcí, ale to bych tady popisovala hodinu.








Po Sea Life jsme se vydali na procházku po památkách - šli jsme kolem Big Benu, Westminster Abbey k James' Parku, kde jsme si na chvilku sedli. A dali si tu nejsmetanovější zmrzlinu, kterou jsme kdy jedli. Bylo to skvělý, nikdy jsem neviděla tak plně obsazenej park jako tady :D. Parkem jsme došli až k Buckingham Palace, kterej mě trochu zklamal, nějak jsem čekala něco lepšího :D. A Alžběta tam stejně nebyla. Další parkem jsme se dostali ke Costa Coffee, kde jsem si dala nejlepší smoothie a D. si dal nějaký ledový kafe. Došli jsme na Picadilly Circus a odtud Regen Street na Oxford street, kde jsme se prostě MUSELI stavit v Primarku. A jakože fakt museli, protože jsem měla akorát tenisky a bylo mi strašný vedro, protože bylo asi třicet stupňů (akra, kdo by čekal v Londýně vedro a sluníčko, žejo). Tak jsem si koupila baleríny (D. mi ochotně běhal pro větší a menší čísla, protože jinak to tam bylo o život :D) a D. si koupil nějaký košile.







Potom jsme už docela unavený jeli směr hotel, ale měli jsme ještě jednu povinnost kam jít. Bydleli jsme v South Kensingtonu, což je (kromě toho, že je to blízko centra) asi kilometr od domu, kde bydlel Freddie Mercury. A protože bylo 5.září a on by slavil narozeniny, cítila jsem svou povinnost tam jít. Našli jsme to celkem lehce (ono se to moc nedá přehlídnout). Když jsem tam stála, tak jsem nevěděla jestli mám brečet nebo se smát, jediný co mě napadalo bylo ,,panebožepanebožepanebože". To je tak, když se od jedenácti let strašně toužíte tam podivat. A ono se to splní. Ten vchod vypadá úplně jako na fotkách. Kolem seděli lidi a poslouchali Queeny. Lidi mu tam i 22 let po smrti nosili k narozeninám kytky, házeli obrázky a psali vzkazy na chodník.




Tak tohle byla první část našeho výletu. Původně jsem to chtěla shrnout do jednoho článku, ale evidentně to asi nepůjde :D.

1 komentářů:

ILoveMakeUp řekl(a)...

Opět moc hezké fotky:)