pondělí 29. dubna 2013

Skladování kosmetiky

Učím se na test a dělám protokoly, ale stejně mi to nedá a tenhle rychlo-post sem prostě musim dát. Včera mi můj nejúžasnější D. dělal celý odpoledne krabičky na kosmetiku a tak jsem totálně přeorganizovala svojí ,,make-up collection". Dřív jsem ty věci měla na komodě, teď jsou pěkně v šuplíčkách u stolu. Je potřeba ještě spousta věcí reorganizovat, ale většina už je na svých místech :).
Aktuální fotky z místa dění: :D


5 komentářů:

Monča řekl(a)...

to je moc hezký, máš šikovnýho chlapa :-)

Tereza M. řekl(a)...

Dobrej nápad :-) taky toho mám až nad hlavu a nevím, kam to dávat :)

> Na mém blogu probíha giveaway, budu moc ráda když se zapojíš :-)

http://chi-c-oco.blogspot.cz/2013/04/giveaway.html

Ann řekl(a)...

Vypadá to super :) Mám to zorganizované podobně. :)

Suzie řekl(a)...

Děkuju za chválu, vyřídím jí vrchnímu montérovi krabiček :D

Mi-isha MK řekl(a)...

Úžasná organizace a super tip, taky už se budu muset někam zavřít, nebo se z toho všichni zblázníme a až nás to zasype, tak nás nenajdou :D