středa 10. dubna 2013

Oblíbenci za březen

Tak tenhle měsíc je to malinko se zpožděním, ale tak to snad nevadí. Celkem oblíbený článek o mých oblíbených výrobcích za měsíc březen. 
A tady je máme všechny pohromadě:


 Nejdřív produkty na obličej - BB cream od Skin79, pudr Oriflame (ten už tu byl, a chci ho dopoužívat - taky vás tak deptá, když máte tu věc už na dně a ona ne a ne docela zmizet?), tvářenka F&F, která mě vážně překvapila výdrží (recenze tady). Znovu jsem vytáhla fixační sprej od Alverde (krátká zmínka o něm zde). Jako on nefunguje, ale řikám si, že ho aspoň dopotřebuju, ať mi tady nestraší. To štětec Hakuro, to je jiná písnička. Flat top kabuki od Sigmy jsem neměla, tak nemůžu porovnat, ale nějak nevím co by na něm mohlo být lepšího než na Hakuro :). Kromě vyšší ceny.

Péči o obličej do Oblíbenců většinou nezařazuju, ale teď udělám výjimku. Micelární voda od Lirene byla v únorovém LadyBoxu a musím říct, že mě příjemně překvapila. Teda, podle mě je to jenom obyčejná odličovací voda a nalepili na to slovo Micelárka, protože je to teď in, ale pleť odlíčí docela dobře (oči teda ne) a navíc příjemně voní a používala jsem jí vážně každý den.

Na pusu jsem nejvíc používala nude lesk na rty od Make-up Academy nebo výraznější rtěnku od Barry M v odstínu Punky pink (recenze tady).


 U očí se snad skoro nic nezměnilo. Opět báze od Essence, opět řasenka od Diego dalla palma (recenze zde) a opět Undressed od Make-up Academy. Jediný rozdíl jsou linky od Maybelline, které jsou naprosto boží  na které určitě napíšu recenzi, protože jsem z nich fakt nadšená. 

Tak tohle byly moje nejpoužívanější výrobky za poslední měsíc. Připadá mi, že se to pořád celkem opakuje, ale tak potřebuju dopožívat pár produktů, protože třeba řasenek mám teď otevřených asi 7 :D. A neotevřených ještě víc a nechci, aby mi všechny vyschly :)

7 komentářů:

trb řekl(a)...

týjo, však ten fixační sprej od alverde je úplně ale úplně úplně děsný. voní to jak panák griotky a na obličeji to lepí. a to jsem ho fakt poctivě používala asi tři dny... a na chuť jsem mu tedy nepřišla.

tebe nelepí?

Suzie řekl(a)...

trb:no je takovej nepříjemnej, ale jenom chvilku,pak o něm nevim... ale máš pravdu, že smrdí a navíc nefunguje :D

trb řekl(a)...

no už jsem se lekla, že máš doma nějakou více userfriendly variantu.

já ho třeba na obličej fakt nemůžu, nesnesu to lepení. tak jsem s ním zkusila dezinfikovat štětce (jakože, když tam je ten alkohol, tak k něčemu by to dobrý být mohlo)... no a pak mi lepily všechny štětce. tak nevím, kde se stala přesně chyba.

MalaMacanda řekl(a)...

Tenhle růžový BB už chci hrozně dlouho vyzkoušet a moc se mi líbí ten obal :). Ale pořád nevím, jestli nebude na mě moc tmavý a oranžový, jsem totiž extrémně bledá :D.

Suzie řekl(a)...

trb:No mám doma sprej od Kiko. Ten mi přijde lepší... je to jakože lak na vlasy. A nesmrdí tolik.

MalaMacanda:no, oranžovej vážně neni, jestli něco tak šedivej :). Já jsem taky extrémně bledá, moh by bejt o malilinkato světlejší, ale pořád je světlejší než 99,9% nejsvětlejších odstínů v drogérkách

Ann řekl(a)...

Ta rtěnka od Barry M mě vážně zaujala! Skvělý odstín.

Lilliana řekl(a)...

Tuším veci z F&F celkom prekvapili :) ja mám doma lak a je skvelý! :)

http://lillianasworld.blogspot.sk/