neděle 28. dubna 2013

Nákupy za duben

Jako jo, já vim, že jsem dlouho nepsala. Prostě jsem nějak na to neměla náladu a ani chuť a ani nápady. A připadá mi lepší chvíli nepsat, než blog zaplácnout článkem ,,jenom aby tu něco bylo". Poslední dobou mám jiný starosti než blog, furt dělám nějaký protokoly a jiný blbosti do školy... No ale teď je chvíle klid, D. spí a já se nudim, tak je čas na blog :). Samozřejmě lepší počasí jsem si na focení vybrat nemohla, od rána je zataženo a tma :D. Ale snad jsme s foťákem nějak zvládly.

Ladybox (www.ladybox.cz)

No... předpokládám, že jste všichni viděli stopadesátsedmtisíc recenzí a četli miliardy názorů. Pokud vás to už nudí, přeskočte na další odstavec. Já sice neběžela 5 minut po převzetí ke klávesnici, ale aspoň se lehce zmíním, nedá mi to :D.
Anatomicals Sprchový gel - balení vypadá moc pěkně a sprcháč se vždycky hodí. Akorát teda na mě vyšla nějaká kávovo-alkoholová vůně. Kávová vůně mi nevadí, ale u sprcháče mi to přijde fakt divný, spíš bych ocenila něco ovocného.
Evelin peelingový masážní gel proti celulitidě - Ne že bych to nepotřebovala :D. Ale od Evelin byl minule nějaké krém na prsa nebo co. A tohle mi připadá podobný výrobek. Celkem hezky to voní, ale používat to asi nebudu, protože se nějak obecně moc nemažu. Ani nepeelinguju. 
Kiss My Face Whenever kondicionér + šampon - no víceméně velmi praktická věc, to se hodí vždycky a nádherně citrusově voní. A nejsou prošlé (ehm ehm Senzabox)
MeMeMe Rtěnka - odstín Electra a Selene. V mym boxíku přišel odstín Electra, což je nádherná výrazná růžová. Ještě jsem jí nezkoušela, ale nemůžu se dočkat :). Pak jsem ještě na FB Ladyboxu vyměnila s jednou paní odstín Selene, tak mám obě a jsem spokojená :D.
Swiss Logical pleťový krém - tak tohle je moc roztomilý vzoreček :). Od Swiss logical mám doma docela dost věcí a přestože je to dost drahá kosmetika, mě nějak neuchvátila :(


A ještě u LB zůstaneme - po x mailech mi konečně dorazil dárek za předplatné - Peeling od Reniu (který voní jako jar :D) a k tomu jako pozornost tonikum od Weledy. 

Tony Moly - Cat Chu Wink Lipstick & Tint (ebay.com)


Myslim, že o kočičkách jste už určitě slyšeli :). To balení je naprosto boží. Určitě o tom napíšu ještě samostatnou recenzi. 

Laky na nehty Nubar, Colorama, Gabriella Salvete (dostala jsem je)
První dva laky jsem dostala jako výhru v giveaway od úžasná Color Beam společně s milým oslovením na obálce:). Původně jsem myslela, že mi přijde jen ten Nubar, ale byl tam i Colorama od Maybelline :). Nubar jsem už zkoušela, odstín (Absolute) je naprosto nádherný, ale musela jsem dát asi milion vrstev :D. Takže příště jen jako efektový lak :). Lak z kolekce Stars v odstínu Sapphire jsem vyměnila s jednou slečnou.

 Maybelline Color Tattoo (Rossmann)
Tak jako akce 1+1 na Maybelline nešlo nevyužít :D. Whisper doma mám a jiný odstíny mě neláká, a vlastně ostatní věci od Maybelline taky ne. Takže Color Tattoo byly jasná volba. Ten růžovo-zlatý je vážně nádherný, používám ho teď prakticky denně. 

Catrice Ultimace Colour Lipstick + Dermacol Lip Sedution (Rossmann)


Rtěnku od Catrice jsem měla doma jenom jednu. No a rozhodla jsem se to napravit. Catrice dělá boží rtěnky, s božími odstíny a s božími názvy (já si koupila odstíny Hey Nude, Pink me up a Pincadilly cirkus). A lip sedution mám taky moc ráda, protože jsou krásně krémové a když byla akce, tak jsem musela aspoň jednu vzít :). (je zajímavý, že všechny odstíny které u Lip seduction mám jsou lichá čísla :D). A jo, jak prohlásil D., jsem poslední dobou ujetá na rtěnky. Lásko, až se spolu rozejdeme, pořídim si místo tebe obří rtěnku. Neboj, bude výrazná. 

Clinique Clarifying lotion & Moistrurizing gel

Jo, tak jsem se rozhodla, že vyrazim do boje proti černým tečkám, mastné pleti a podobně. Zatím to používám denně (teprve pár dnů) a zlepšení zatím moc nevidím, ale je fakt, že já se radši moc nepozoruju :D. 
Zároveň jsem k těmto 2 výrobkům dostala taštičku,která je sama o sobě nádherná:


A navíc obsahuje miniaturky produktů:



Uf, tak to byl vážně dlouhý článek :). Navíc blogger nespolupracuje, nahrávala jsem všechny fotky nadvakrát, protože poprvé je všechny otočil... No, gratuluju, jestli jste dočetli až sem :). A brzy se můžete těšit na článek o Bubble tea nebo na recenzi kosmetiky, co se u nás moc neprodává:)

1 komentářů:

Ann řekl(a)...

Mně třeba 3 kroky mastnou pleť nezlepšily. Naopak mi ji zhoršily :/ Ale každý máme trochu jinou pleť :)