čtvrtek 4. dubna 2013

Maybelline a malej hejt

Tak zaprvé musim podotknout, že mám vážně blbou náladu. Dneska jsem psala jeden test, zítra mě čekají další dva... Do toho musim udělat asi miliardu protokolů... No, už se těšim. A to počasí je taky na nic. A proto jsem se stavila v drogerii omrknout žhavou novinku od Maybelline (Color Whisper) a nakonec si teda pořídila jednu v odstínu 150, dostala řasenku zdarma a ještě ukořistila za pade ve výprodeji Colos Sensational (odstín 161, asi se už nevyrábí a střelila jsem ho od boku, páč neměli testery, ale líbí se mi).


Za celý nákup co vidíte na fotce jsem dala přesně 199 kč. To je fajn, ne?

No a můj hejt začne s Maybelline. Je fajn, že se k nám zas nedostaly nějaký odstíny. Ja fakt super, že obal vypadá jinak (hůř) než jinde. Samozřejmě rtěnka není zatavená, takže je půlka už otevřená a rozpatlaná. A to, že v drogeriích chybí testery je jen třešnička na dortu. 
Akce od Rossmanna je fajn (rtěnka + řasenka zdarma). No ale logicky se dá předpokládat zájem... A ne že přijdu do drogeri a tam je poslední kus řasenky. Příště by se to chtělo před akcí líp zásobit...

No a poslední hejt je určený LadyBoxu. Hned na začátku jsem objednala předplatné a měla dostat dárek. Nic. Tak jsem psala mail, prý ho odeslali minulý čtvrtek. No a doteď jsem nic nedostala. A na maily už nereagují. Takže předplatné se vážně vyplatí - cena stejná jako když koupíte jednotlivé boxy, dostanete je stejný den jako ti co kupují jednotlivě a dárek vám ani nepošlou.

No jenom se modlim, aby mi to ve škole zítra nějak uteklo a byl už konečně víkend. Doufám, že mi do komentářů napíšte, co vás taky dneska naštvalo a že je to počasí pěkně na hovno!

9 komentářů:

An. řekl(a)...

To s Maybelline je přinejmenším divné. Ale co už člověk nadělá. :)
Mě dnes nenaštvalo nic. Zatím. :D

H. řekl(a)...

Já dnes byla v DM a normálně tam testery byly.. a místo řasenky máme zdarma laky na nehty :)

Mi-isha MK řekl(a)...

Protože je Princezna nachlazená, tak jsme celej den zavřený doma, takže vlastně ani nevím, jak je venku :D I když včera to v televizních novinách zabili :D Prej už chápu, jak to mysleli Mayové s koncem kalendáře, skončí rok a pak už bude jenom prosinec :D Dneska mě naštěstí nenaštvalo nic, docela po dlouhé době, protože jinak mě poslední dobou štvalo kde co :D

Suzie řekl(a)...

MK:tak at se princezna rychle uzdraví :). Jo to jsem viděla jako fotku,ale je to bohužel pravda :D:D

H.:já byla v Rossmannovi a tam taky byly, ale četla jsem na fb, že na dost místech chybí

MalaMacanda řekl(a)...

Tak to je dneska hejt, to počasí dneska taky nepřidá :(. Tyhle akce kosmetiky něco + něco zdarma nevyhledávám, protože v tom vidím vždycky nějakej chyták...

Ann řekl(a)...

S tou špatnou zásobeností souhlasím. Já už jsem v Rossmannu řasenku nedostala, neměly vůbec žádný. Ale aspoň měli testery, to jsem byla docela ráda.

Martina B řekl(a)...

Testery jsou. To že někde nebyly není chyba Maybelline, ale oné drogerie.

Jana řekl(a)...

Taky jsem si LB předplatila už od března a dárek mi zatím nepřišel. Když jsem jim napsala, tak odepsali, že o tom ví, že dárky k předplatnému budou rozesílat zvlᚍ českou poštou.

Nicola řekl(a)...

tak ten ladybox je tedavyhra to ako fakt ja som raz objednala senzabox a dakujem pekne