úterý 9. dubna 2013

jen tak

Jako jo, měla bych dělat asi  tisíc protokolů do školy. Ale vzhledem k tomu, že jsem dnešní noc spala tak 4 hodiny nějak nejsem schopná myslet. Tak budu radši blogovat. Mám připravených pár článků, těšit se můžete na nový lak od Gabrielly Salvete, oblíbence za březen (sakra, to to letí, vždyť jsem nedávno dělala oblíbence za únor!), recenzi na sadu od Benefitu a článek o Bubble tea. Ale nejdřív bych vám ráda ukázala pár fotek, jak jsem trávila víkend :).

V pátek jsme šli do vinárny, kde k poslechu (a s přibývající hladinou alkoholu) i k tanci hráli moji kamarádi. 


 Potom jsme šli s D. nakupovat. Chtěla jsem mu vybrat nějaký oblečení,ale on mi pořád nadával, jak je všechno drahý a hnusný. A pak jsem se asi na dvě minuty chtěla podívat na něco i na sebe a to mi zas nadával, že jsem tam hrozně dlouho :D. Byli jsme v Tescu. Pak jsem se chtěla mrknout do DM na kosmetiku, a to se D. zaradoval že bude konečně něco, čemu rozumí :D. Zastavili jsme se ještě za kamarádkou, která tam prodává ve stánku (ahoj Terko! :D) a D. si koupil asi milion čajů (,,dívej, takhle se nakupuje!")

No a naše poslední zastávka byla na Floře, kam jsme jeli pro bubble tea. Flora byla trošku z ruky, ale bohužel prodejna Bubbleology je jenom tam. Ale co, pro nejlepší bubble tea v Praze se zajížďka vyplatí. Chystám o nich samostatný článek, tak se těšte :). Tentokrát jsme ochutnali bílou broskev s jogurtovými kuličkami a mléčný meloun s kuličkami jahoda a liči. Oba čaje byly naprosto výborné, akorát půl litru je hrozně málo :( :D. (kolejního bordelu na fotkách si prosím nevšímejte)



No a na závěr zastávka v čínský restauraci :). Parádní víkend to byl. A teď už jenom přežít těch 6 dnů bez něj :(





0 komentářů: