pátek 12. dubna 2013

Gabriella Salvete - lak Mistero Grey

Laky od Gabriella Salvete mám vážně ráda a proto mi udělalo hroznou radost, když jsem jeden vyhrála v rámci jejich soutěže na facebooku. Byl to teda boj! A měla jsem hodně štěstí, protože se jednalo o takovou tu klikací soutěž. 
Hrozně se mi líbí lahvička laku - klasická hranatá, jak jsme u laků GS zvyklý. Plus se mi fakt líbí černé matné víčko, vypadá to elegantně. 
V kolekci Stars jsou celkem 4 barvy a byla docela loterie, co mi přijde. Nakonec jsem za tenhle odstín moc ráda - třpytkatá šedivá, v lahvičce vypadá trochu řízlá burgundy, ale na nehtech vypadá vyloženě šedivá. Lakoval se dobře, dala jsem 2 vrstvy pro plné krytí, schnul taky docela rychle. I se štětečkem se pracovalo dobře. No, dosud je to fajn... jenže teď přijde to nejhorší a to jak to vypadá po zaschnutí. Ten lak totiž není hladký, ale má hrubý povrch. A to mi přijde něco naprosto hroznýho! Nemohla jsem si zvyknout, první den po nalakování jsem měla husí kůži jakmile jsem omylem o nehty něčím zavadila (oblečením třeba). Pak už to sice bylo lepší, ale pořád jsem si řikala... proboha, proč. No a nedávno jsem se dozvěděla, že je to prý žhavá novinka a říká se tomu ,,nehty s efektem tekutého písku". Děkuji, ale nechci - připadá mi to, jako když si nalakuju nehty a pak je omylem obtisknu o nějakou látku... To mě vždycky pěkně štve a nevidím smysl lakovat si to dobrovolně...
Ale jako výdrž byla fajn, to zase jo, tak týden určitě. Takže ten lak je vlastně fajn, jenom má jedno negativum - nedá se nosit :D. 
A teď už fotky (nejvíc odpovídá na 1. fotce, 2. fotka je na sluníčku a 3.ve stínu)





Už jste slyšeli o tomhle typu laků? Líbí se vám to nebo máte stejná názor jako já? :)

13 komentářů:

Pineapple93 řekl(a)...

Konečně taky někdo komu nevyhovuje ten finish, já žádný nezkoušela a ani se na to moc nechystám, protože už jenom to vidět na svých nehtech bych se zvencla.Jsem ráda, že začali dělat laky s matným černým víčkem.

Woodlandbutterfly řekl(a)...

Zrovna před chvílí jsem zvažovala zda ho koupit. Ještě že jsem ho nekoupila, s tím zatrháváním bych se asi zbláznila, každý den nosím punčocháče :D

Suzie řekl(a)...

Jo, ten finish, to je fakt hrůza.... Jinak lak je to krásnej, zbožňuju třpytkatý laky, ale tohle fakt ne :(

Anonymní řekl(a)...

třpytka se píše s tvrdým Y

Suzie řekl(a)...

Anonym:no, já vim :D

Luci řekl(a)...

mě právě nalákaly všechny ty fotky, takže jsem si dnes taky jeden koupila:) na fotkách se mi výsledný efekt líbí, ale jsem zvědavá, jak to nakonec bude až ho také vyzkouším:D

kyvarzz řekl(a)...

Me se to teda moc líbí a s tím zatrháváním- holky, přelakujte to obyčejným bezbarvým topcoatem.. problém vyřešen a někdy to vypadá ještě lépe - barvy více vyniknou:)

Arvonka řekl(a)...

Ja som teda so svojim fialovym spokojna, efekt sa mi velmi paci a ziadne zatrhavanie som nezaznamenala, dokonca aj silonky to v pohode prezili :) Myslim, ze tento efekt si niekto bud zamiluje alebo ho uplne neznasa :D

LadyK řekl(a)...

Vyhrála jsem úplně tenhle samý a vůbec mě nenadchnul. Nevím jestli mám blbé nehty, ale mě už se druhý den začal odlupovat, takže pro mě výdrž žádná sláva:D:)

annawanna řekl(a)...

Prosim te, a kolik stoji tento lak?:)

fitspo řekl(a)...

No tak na rukou jsem to vyřešila jednoduše, přenesla jsem přesto gel a zapekla :-D

Ale stejně se mi víc líbí, když gel nepoužiji, je to nááádhera právě tento lak. Koupila jsem si hned všechny 4 odstíny a jsem nadšená a nebudu celé léto nosit snad nic jiného ;-)

xoxopatty řekl(a)...

ja mám fialový a korálový a som z nich unesená tento vyzerá tiež velmi zaujimava :)

Monnnisa řekl(a)...

Vypadá moc hezky, krásná barva :)