pátek 1. března 2013

Oblíbenci za únor

Tak a opět každoměsíční bilancování :). Předem se omlouvám za nekvalitní fotky, fotila jsem jenom iPodem - ale myslím, že u tohohle typu článku to snad zas tak nevadí. Příště už bude zase článek s fotkama ze zrcadlovky :). 



Co se týče obličeje, tak jsem znovuobjevila pudr od Oriflame. Jelikož jsem už narazila dno, mám akutní potřebu ho dodělat, a tak ho používám nejčastěji. Takže neni zas až tak dobrý :D. Pod něj to vyhrál většinou BB cream od Holika Holika, je sice o malinko tmavší než bych potřebovala, ale víceméně mi sedí a navíc skvěle kryje. Používala jsem ho vážně nejvíc, jen občas vystřídala s make-upem. A když už jsem se rozhodla pro make-up, vrátila jsem se k bázi od Dermacolu, která mi tu ležela nepoužívaná.

 Na oči jsem nejvíc používala novou paletku od Urban Decay. Recenze bude brzo :). Pod ní bázi od Essence - mám teď delší nehty a ta od ArtDeco v kalíšku se mi špatně nabírá :(. No a řasenka je opět Oriflame, nedávno jsem po ní náhodou sáhla a dělá docela hezké řasy.

Na pusu jsem kromě balzámů používala nenápadnější rtěnku od Barry M (vpravo - sice vypadá fialově, ale je to nude růžová se zlatýma třpytkama) a když jsem měla náladu na něco výraznějšího, sáhla jsem po Kate :)

Snad se vám článek líbil :). Jaké produkty jste si v poslední době oblíbili vy?

4 komentářů:

Monča řekl(a)...

Já mám Mariposu od Vánoc a čekala jsem teda o hodně víc. Docela prášej, opadávaj pod oči, máslovou konzistenci si představuju jinak a nejvíc naštvaná jsem byla, když jsem se chtěla nalíčit tou krásnou fialovou a po rozblendění z toho zbyla jen taková vyblitá skoro šedá

Ann řekl(a)...

V té Kate se shodneme, i u mě to byla nejpoužívanější rtěnka za únor :)) Přijde mi, že v zimním světle úúžasně vynikne. Ta paletka UD se mi vážně líbí,kdybych neměla doma tolik stínů, šla bych do ní :D

Suzie řekl(a)...

Monča:to jsme na tom stejně, taky jsem od ní čekala víc...

Ann:Hele, počkej si na detailní fotky zrcadlovkou, to se do ní zblázníš taky :D

FairyChain řekl(a)...

Urban Decay mám od Valentýna a bože! Prostě boží :D
FairyChain