úterý 26. března 2013

Novinky za březen

Tak dnešní článek by se mohl jmenovat prokrastinující. Dneska jsem nic neudělala, jenom jela na jedno cvičení do školy. Teď bych se měla připravovat na zítřejší prezentaci angličtiny, ale nějak se mi do toho vůbec nechce. Tak jsem chtěla napsat článek na blog, ale  můj foťák je daleko ode mě. A všechny fotky v něm. A ve črtvtek se mnou pocestuje ještě dál, až na druhej konec republiky (podle mapy.cz je to přesně 384 kilometrů). Ale už se těšim :). Následující týden bude ale něco hroznýho - samý zápočtový testy a tak, no, jsem na sebe zvědavá. 
Dnešní článek jsou věci, které jsem si za poslední dobu koupila. Sama mám takové články docela ráda, šmírování je fajn věc. A baví mě to víc než články o spotřebovaných produktech,které se nám zničehonic vyrojily jak houby po dešti.

Vezmu to tak nějak od konce, poslední věc co mi přišla (dneska) byl štětec Hakuro. Četla jsem o nich chválu u Rendy a vzhledem k otevření českého eshopu jsem zaváhala jen lehce a jeden si pořídila. Podrobná recenze bude, ale už teď můžu říct, že je to za tu cenu super kauf! Na tekutý make-up je boží (ozkoušeno na mužské oholené pleti s rozšířenými póry. Ale se super póry. )


No a u štětců zůstaneme, už poměrně dlouho jsem si chtěla objednat štětce Real techniques... Možností kde objednat je mnoho, já však trpělivě čekala až se objeví na mojesminky.cz. Jako, 99,9% všech věcí radši nakupuju ze zahraničí, ale mojesminky.cz jsou prostě boží e-shop a nakupuju tam fakt ráda. Ty štětce jsou k poňuňání (fakt jsem to napsala?) a ten spodní je naprosto boží na jakýkoliv make-up. A ten větší (na tvářenku) má už přezdívku Králíček, protože je vážně heboučký. :)


Taky mi poslední týden dorazily výhry z testování s Gabriellou Salvete. Možná jste slyšeli o jejich akci na FB - lak jste získali pokud jste měli štěstí a rychle jste klikali a posílali mail (nebo spí pokud se vám stránka načetla) a řasenku jste mohli vyhrát za fotku na téma ,,Láska s GS" (nebo tak něco). Já měla oboje, štěstí i dobrou fotku, tak jsem vyhrála oboje. 


Po dlouhé době (způsobené tím, že na mě YR vyskočil z každého LB) jsem zavítala do prodejny Yves Rocher. Můj oblíbený matující krém mi dochází a chtělo to další balení. Mám už třetí a jsem pořád spokojená. K tomu jsem přihodila ještě malinovou toaletní vodu a jako dárek dostala tuhle roztomilou taštičku (skoro nic se do ní nevejde, protože je malinká, ale snad s ní něco vymyslím).


 A nyní následuje asijské okénko. Jako první na fotce 4 jogurtové pleťové masky od Etude house. 

Následuje čistící pěna zelený čaj od Holika Holika a vzoreček BB creamu od Skin79. Pěnu jsem ještě nezkoušela, ale na první očuchání voní krásně, tak jako svěže (a fakt jako zelený čaj). 


 A teď tu mám dvě trial size odličovadla, opět od Etude house - Mascara remover a Lip&Eye remover. Stále hledám svoufázový odličovač, který by mi vyhovoval (ten od YR už mi tolik nevyhovuje a o propadáku od Alverde jste mohli číst tady).

Věc co mi přišla jako první byl tenhle prášek od Misshy. Z Koree sem putoval 7 dní (jako fakt 7 dní, ne 7 pracovních). Už jsem to i stihla vyzkoušet - je to něco na bázi Dermalogica prášku, který smícháte s vodou. Je to super, pleť jsem měla krásně vyčištěnou, ale ta manipulace je složitější... škoda. 

No a nakonec něco nekosmetického, co jsem dostala :D. Dostala jsem dvě Krówky, pokud neznáte, takový polský bonbony. Měla jsem jeden, ukrutně mě začal bolet zub a cukru mám v sobě na týden dopředu :D. Ale je to sakra dobrý!


Znova jdu dělat, že něco dělám, budu se i pomalu balit - ve čtvrtek jedu pryč a už se strašně těším <3 p="">

6 komentářů:

Sherylis řekl(a)...

Ahoj, kolik stála ta malinová voňavka a jaký je objem? (ano, jsem líná googlit:D)

Suzie řekl(a)...

Objem je 20 ml a cenu budeš muset googlit, prootže si jí nepamatuju :/

Color Beam řekl(a)...

štětce vypadají krásně:-)!

ClaireM řekl(a)...

štětce od real technics jsou moc fajn, těším se na recenzi :)

Mi-isha MK řekl(a)...

Krowky miluju :D
Ach jo, kdy já už se konečně dostanu k nákupu té asijské kosmetiky? No alespoň si o tom budu moci počíst u jiných :D

Nicola řekl(a)...

ja som schopna zjest cely balicek krowiek na posedenie,bohuzial:(