pátek 22. března 2013

MUA - Magnetic Nails (Mayfair a Regent street)

Hned jak jsem o magnetických lacích četla (kdysi dávno), tak jsem si říkala, že to musí být pěkná sranda. Nicméně ty od Essence mě nějak nelákaly a vlastně ani neznám jinou značku která by je vyráběla... No a tak když byla u MUA ta slavná 50% slevová akce, tak jsem dva odstíny přihodila do košíku. 


Barvy jsou moc krásný, a tak jsem zkoukla návody na youtube a šla na to. Není na tom nic těžkého - nalakujete jednu vrstvu, počkáte až zaschne, dáte druhou a HNED k tomu přiložíte magnet. Jako nad to. Ne na to, protože to by se vám tam ten magnet otisknul a to teda nic moc (naštěstí se mi to nestalo). A takhle to uděláte desetkrát se všema nehtama. No... u mě to úplně nevyšlo tak, jak je obrázek na lahvičce (viz výše), ale stejně se mi ten efekt strašně moc líbí!




Na fotce to šlo hrozně špatně zachytit, ale protože se mi neudělal přesně ten vzor klikatá čára, vypadá to hrozně plasticky 3D. Takže až budu mít k dispozici 3D foťák, vyfotim to znova, protože to vypadá fakt dobře.

No a teď tu máme 3 teorie, proč to nevyšlo:1.Magnetické laky je jenom marketingový tah, který nefunguje!
2.Magnetické laky od MUA jsou shit, který nefunguje!
3.Suzie je velice nešikovná a proto to nefunguje!

K jaké se přikláníte vy? Je samozřejmě nemožné, aby Suzie byla nešikovná (protože se jí třeba nikdy nepovedlo polít půlku pokoje jejího přítele šťávou, že to lepí ještě teď). Ale zas na vlastní oči (na youtube) jsem viděla, jak laky fungují, což vylučuje možnost č. 1. Je tedy pravdivá možnost 2? No... laky od MUA jsou super a vždycky mi vydržely dlouho a skvěle kryly. Takže fakt nevim.

Ale ironie je, že na prvním prstu na kterém jsem to zkoušela mi vyšel vzor téměř bezchybný. 


Takže to možná chce víc tréninku a víc štěstí začátečníka....

1 komentářů:

Dullsinea řekl(a)...

Tak to vypadá fakt dobře a zajímavě. Žádný takový lak nemám,ale snad do mé sbírky brzy přibude.
Jinak u mě na blogu právě probíhá soutěž, ráda bych tě na ni pozvala a potěší mě, když se zúčastníš :)