pátek 29. března 2013

make-up na cesty

Tak dneska tu mám jenom rychlý příspěvek. Jsem daleko od domova a není moc čas na články. Předem se omlouvám za fotky, fotila jsem jenom iPodem, navíc světlo nebylo nejlepší, ae myslím, že pro tenhle typ článků (narozdíl od recenzí) nejsou potřeba fotky zrcadlovkou.
A co jsem si teda brala s sebou?
Řekla jsem si, že si nebudu brát blbosti a sbalila jen to nejnutnější:

Paletka od Inglotu - zprava pudr, tvářenka a dva stíny. Normálně tam mám jeden hnědý a jeden světlejší, ale teď jsem je vyměnila za výraznější odstíny.

Odlakovací ubrousky Isana - co dodat, velmi praktické :)


Štětce - mix Sigmy, Real techniques, Inglotu a Oriflame. Pouzdro je z Oriflame. Mám jen štětec na make-up, dva na tvářenku, na rty, na rozjasňovač a 3 na oči. 

Zbytek věcí na oči - paletka Undressed, Color tattoo od Maybeline (upřímně, myslim, že tohle jsem mohla nechat doma :D), báze ArtDeco (taktéž), řasenka Illegal strenght od Maybeline a tekuté linky od Essence (dávám přednost krémovým v kalíšku, ale tohle je na cesty praktičtější)


Na tvář mám kromě paletky od Inglotu BB cream Perfect cover od Misshy a konturovací duo od Sleeku. 


Na pusu - lesky od Yves Rocher a MUA, nude rtěnka od Rimmelu a 2 výraznější rtěnky od Barry M.


Péči o pleť zastupuje micelárka od Biodermy, Lip&Eye remover od Etude House a krém od Balei. 


A tohle je všechno. Myslím, že jsem vzala opravdu jen to nejnutnější a nechápu proč mi přítel nadával, že mám těžkou tašku, vždyť je toho málo... nebo ne?



8 komentářů:

Mi-isha MK řekl(a)...

Pěkná cestovní výbava :D Já toho s sebou tahám snad ještě víc :-) Manžel je z toho vždycky na prášky :D

Džejna řekl(a)...

super veci, inak robila si na Contour Kit od Sleek recenziu? veľmi rada by som si prečítala :-)

Suzie řekl(a)...

Nedělala, ale v nejbližší době bude:)

Ann řekl(a)...

Musim rici, ze toho s sebou taham o neco mene. Pokud nejedu nekam, kde budu casto mezi lidmi, vetsinou jen nejakou zakladni peci o plet, rtenku, bbcko, tuzku na oci, pudr a rasenku.

Tereza Machačová řekl(a)...

Znám to, přítel mi taky vždy nadává, že sebou beru blbosti, ale přitom mi přijde, že nemám skoro nic:)

Krásný blog!

Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

An Pavelcová řekl(a)...

Týjo tak dekorativky vozíš jak vizážistka, mám to naopak, já vozím všechno na obličej a péči a jenom korektor, řasenku a tvářenku.
Mě naštěstí nenadává, je to malá taška a navíc on nevozí nic, i kartáček mu beru já, takže leze do mojí taštičky

Lilliana řekl(a)...

Mua vedie :D Aspoň u mňa, milujem tú značku :)

The Beauty Couloir řekl(a)...

no ja "smekam", ja neviem cestovat nalahko, co sa tyka kozmetiky... radsej si zoberiem menej oblecenia, ale co sa tyka beauty produktov, tam sa viac bojim, ze mi bude nieco chybat. Napriklad takto som cestovala do Londyna http://thebeautycouloir.blogspot.sk/2013/03/voyage-voyage.html (manzel nekomentuje, uz si zvykol)