středa 20. března 2013

Líčení (skoro) den za dnem

Tak jsem osiřela. Rodiče odjeli na koncert a D. mi odjel. Je to vážně zvláštní, protože teď jsme se viděli každý den a najednou je na druhý straně republiky. Už teď je mi smutno. Ale tak ono to uteče a za chvíli bude zase pondělí. Doufám! :D
No, a teď už k článku. (proč tuhle větu používám skoro každý článek?). Sama jsem si zadala kreativní úkol, a to sice každý den po dobu jednoho týdne fotit svoje líčení a pak to dát na blog. No, nápad krásný, ale jaksi neproveditelný. Buď nebylo světlo, nebo jsem se tak tak stihla namalovat (natož abych se stihla ještě fotit), nebo jsem se i vyfotila a fotka byla moc tmavá. Nakonec jsem teda sesbírala pár fotek z určitého období, takže... Tady jsou. Jako, neni to vrchol umění, to byste museli jinam a teď zpětně tam vidím spoustu chyb. Ale tak proč to nezveřejnit. Třeba se někdo chytne mýho nápadu a dovede ho do dokonalosti, když já toho nebyla schopná (čti moc líná). Jdeme od barviček po neutrální look (který jsem sem dala jen jeden, asi není moc zajímavý zkoumat jak moc se liší odstín hnědé v záhybu víčka). 











A na závěr bonus, kde mě líčil můj osobní make-up artist. Prej ,,ty máš  tolik barev který vůbec nepoužíváš, no to je škoda!"


6 komentářů:

xPlanetkax řekl(a)...

Poslední fotka nemá chybu :D Ale nejvíc se mi líbí den č. dva :))

Suzie řekl(a)...

Anet, poslední look se mi taky líbí nejvíc, asi tak budu chodit do školy :D

Mi-isha MK řekl(a)...

U poslední fotky jsem se taky upřímně zasmála :D Jinak ti modrá barva moc sluší a nejvíc se mi líbí právě líčení s použitím modré, je to vážně paráda, asi se inspiruju :D

PS: Zvu tě na svou první Giveaway - m.u.a., Nars, MUFE a Nails inc.

Suzie řekl(a)...

Modrá je dobrá :D. Proto zbožňuju svoje hnědý oči - dá se k nim jakákoliv barva :)

Mi-isha MK řekl(a)...

Ty ti můžu jen tiše (teda teď už vlastně nahlas) závidět. Vždycky jsem chtěla hnědé oči, ale narodila jsem se se zeleno-modro-šedými :-( Vždycky se mi líbily tmavší typy holek, myslím jako tmavé oči a vlasy, víc než modrooké blondýny... No a nakonec se mi narodila Princezna, která je dokonalým prototypem Árijského dítète :D Stejně je pro mě nejkrásnější :-))

Color Beam řekl(a)...

Ty jo teda přítel se vyřádil:-)))
Ale jako ma pravdu, těch barev je skoda, měla bys je víc používat-jinak na tobě zase příště budou použity:-)))