čtvrtek 14. března 2013

Essence - Miss universe a Oh my glitter!

Dneska to bude vážně rychločlánek. Není mi totiž moc dobře, ale mám zrovna náladu na blog. A taky mi za chviličku přijede D. I když jsme se viděli včera, tak se na něj hrozně těším. Protože mu nevadí, když mu ukazuju co mi přišlo novýho a tak :). (to mi připomíná, že čekám až mi dorazí věci z Koreje a pak budu doslova zavalená asijskou kosmetikou...)

Ale teď už dost řečí a honem k tématu článku. Hlavním tématem je lak od Essence Miss universe. Hrozně se mi líbil už na těch preview fotkách nových výrobků, které jsem bez zájmu procházela (ach, kde jsou ty časy, kdy jsem běžela do drogerie omrknout každou novou kolekci....). No a tohle bylo kromě houbičky na make-up jediný, co mě zaujalo. Ta barva je prostě boží a připomíná mi pigment od Barry M v odstínu Petrol Black. Jestli vám to něco řekne. A pokud ne, tak googlujte, protože ten pigment je nádhernej.

A co se laku týče, tak je taky super. O odstínu jsem básnila dost - černá se zelenými a modrými odlesky. Konzistence je fajn, možná o malinkato vodovější, než by člověk chtěl (ale za 39 kč nebudeme lpět na detailech). Krytí mi přišlo dobrý, 2 vrstvy bohatě stačily. Ani na štěteček si nemůžu stěžovat - je stejný jako u laků 1 sec od Bourjois a platí tu 1 tah = celý nehet. Což je prima. Jako jo, je tu trochu problém na malíčku, ale to neni nevyřešitelný. Výdrž taky ujde, mám ho na ruka pár dnů (kolik přesně vám neřeknu), drží dobře, krom pár odlouplých místeček.
Jo a nekritizujte chudák můj malíček, asi před dvěma týdny se mi celý ulomil až do krve, a chudák nestihnul dorůst :(.




No a pak tu mám ještě lak Oh my glitter, o kterém pravděpodobně platí vše výše napsané. Nepamatuju se. Lakovala jsem ho před dlouhou dobou a teď ho našla ve foťáku. A je mi líto ho sem nedat, když už jsem se s tim fotila. Je to vlastně i docela zajímavý lak - světle fialová s oranžovýma třpytkama. Což zní jako docela divoká kombinace, ale myslim, že se docela povedla... No, posuďte sami.




1 komentářů:

MichaelaGap řekl(a)...

Na essence nemám rada to, že sú strašne husté tie laky po krátkej dobe..