čtvrtek 21. března 2013

Článek, který byste nečekali - LadyBox březen 2013

Na dnešek jsem měla připravený jiný článek, který nakonec zveřejním zítra. LadyBox si objednávám pravidelně, ale třeba minulý měsíc se mi ani na toto téma psát nechtělo. Je to všude a je to dost otravný. Ale tenhle měsíc mi to nedalo - jsem naprosto nadšená!!
Ale popořadě. Krabička ve které to přišlo vypadala stejně jako minule - růžová s logem LB.


Samotná krabička byla taky stejná jako minule - černá s logem LB. Tohle se mi líbí mnohem víc, než když je každý měsíc jiná.

A takhle to vypadalo, když jsem boxík otevřela. 


A co jsem tam našla?



Salcura - Antiac Acne Clearing spray (15ml)

Tak pokud se nepletu, tenhle výrobek byl i v SenzaBoxu. U tohoto výrobku byla personalizace - bylo nutné už někdy od ledna vyplnit speciální dotazník na stránkách LB.  Já jsem spokojená, na černé tečky a akné trpím, tak se mi sprej bude hodit. Tohle je přesně velikost, která se do LB hodí - je to víc než jeden pytlíček a zároveň to člověk vyzkouší a nebude mu doma strašit plný balení. Jediný co mi vadí je ten intenzivní smrad alkoholu, ale tak uvidíme. 





Palmer's - CBF Massage cream for stretch marks (30g)
Tak když jsem viděla výrobek s těhotnou ženskou na obalu, bylo to pro mě první wtf. Pak jsem si to pročetla v letáčku a vypadá to na fajn složení - kakaové máslo, vitamín E, kolagen... Ale nadčením do stropu z toho neskáču. Je ale fajn, že nic podobného v boxech nebylo a možná to i zkusím (i když na to mazání nejsem). 




Eveline - Slim extreme Zeštíhlující sérum na dekolt a poprsí (50ml)
No, to bylo další wtf. Ale ten krém fakt nádherně voní a ráda to i vyzkoušim, až na tyhle věci nevěřim - lepší, než kdyby to byl třeba oranžový make-up, s tím by nešlo dělat vůbec nic. Podle letáčku to má jedinečnou technologii, která ,,vyplní, modeluje a zvedne vaše poprsí. Zvedací mikro síť funguje jako neviditelná podprsenka s push up efektem". Tak jako zázraky si od toho neslibuju, navíc nic moc nadzvednout nepotřebuju, ale uvidíme :D.




Weleda - Čistící tonikum 2 v 1 (10 ml)
Nikdy jsem nepochopila rozdíly mezi pleťovou vodou, tonikem atd. A ani nechci. Nicméně tonikum je podle letáčku vhodné pro odlíčení make-upu a čištění pleti. No takových věcí není nikdy dost a těch 10 ml člověk celkem rychle spotřebuje. Ráda vyzkouším.




Biopekárna Zemanka - Bio čoko-kokosky s Fair Trade čokoládou (30g)
Na sladkosti si moc nepotrpím, takže tohle dostane asi D. (doufám, že máš radost :D). Navíc jak je na něčem bio a fair trade, tak mi to připadá ještě otravnější. Ale jako jo, asi to bude hodně zdravý, ale bio a fair trade označení mi připadá stejně trendy záležitost jako kafe ze Starbucks. 




Líběj mě! Ladybox balzám na rty, jahodová příchuť, 10 ml
Tak tohle je naprosto boží, krásný roztomilý obal a navíc to krásně voní - vážně jako čerstvý jahody, ne nic chemickýho. A líbí se mi, že má LB vlastní produkt. Má obsahovat přírodní másla a oleje a je fakt, že je hodně mastný, ale hydratuje dobře. Z toho jsem fakt nadšená, i když mám doma x dalších balzámů :D




Illamasqua - lak na nehty odstín Throb, 15 ml (plné balení)
A největší haló tohoto LB! Strašně jsem se těšila. Zvlášť, když tenhle produkt měl být personalizovaný. Když jsem viděla lak, byla jsem trochu zklamaná, protože bych radši něco z dekorativky, ale když jsem v letáku viděla, že se dávali jen laky na nehty a rozdílná byla jen barva, tak jsem za ten svůj odstín moc ráda. Rudá je krásná a určitě jí využiju. Fakt se nemůžu dočkat, až ho vyzkouším :). Plná cena je 345, takže už jen tímhle produktem se mi vrátila cena, kterou jsem za LB zaplatila. 


Závěrem už jenom letáky, kterých toto vydání bylo poskromnu :).
Abych to shrnula, tak jsem z tohohle vydání fakt nadšená! Shrnula bych to takto:
Výrobky, ze kterých mám vážně radost: Illamasqua lak na nehty, LB balzám, Weleda tonikum, Salcura Acne clearing spray
Výrobky, které vyzkouším, když už jsem je dostala : Eveline Zpevňující sérum
Výrobky, který poputujou jinam/nevyužiju je: čoko-kokosky, Palmer's masážní krém pro strie
Co jsem koukala na ostatní blogy, tak i Senza box se tento měsíc vytáhnul (ta tužka MUFE...slint). Objednávali jste tento měsíc nějaký box? Jak se vám líbil? :)

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Salcura spray žádný alkohol neobsahuje ... Mně naopak ta vůně vyhovuje.

An Pavelcová řekl(a)...

Mám stejně sestavený balíček a nadšená jsem stejně jako ty. lak už mám na nehtech a je to pecka! už aby se objevil na e-shopu LB.

Mi-isha MK řekl(a)...

Mě ani nevadí, že jsem neobjednávala. Od Illamasqua by mě lákaly trochu jiné výrobky, než laky na nehty a zbytek by mě asi taky nijak extra nevytrhnul... balzám na rty je super nápad, ale jahody mám ráda opravdu jenom v pevném stavu a nejlépe ze zahrádky :D
Ale tak každá máme ráda něco jiného, že? :-)