neděle 10. března 2013

Bubbleology


Bubble tea je v poslední době hrozně in a kdo ho nepije, jako by nebyl. Já ho mám ráda už nějaký ten pátek, bohužel vyšší cena mi moc nedovoluje pořizovat si ho tak často, jak bych chtěla. Nedávno jsem ale v menze naší univerzity našla slevové kuponky, díky kterým si můžete ve stánku Bubbleology vychutnat 500 ml nápoj za 49kč, což je docela fér cena, vzhledem k faktu, že tahle velikost většinou stojí okolo 80 kč. 
Bubbleology najdete v Praze v nákupním centu Flora v nejspodnějším patře (my se docela zapotili než jsme to našli, šli jsme samozřejmě do nejvyššího patra k občerstvení :D). Stánek sice nevypadá tak jako na úvodní fotce, ale určitě ho nepřehlédněte. 
Na výběr sice není tolik příchutí jako v Tea One (myslím tím čaje  - kuliček a želé mají skoro stejně :)), ale určitě se vybrat dá. Hlavně bych chtěla moc pochválit obě slečny co tam obsluhují, protože zároveň umí i s výběrem poradit. Byla jsem tam s přítelem, který Bubble tea ještě neměl, a tak moc nevěděl co si dát :).  Je to docela rozdíl oproti jiným prodejnám, kde se na vás znuděná vietnamka kouká jako na vraha, že jste jí vyrušili při čtení časopisu :D. Jinak teď v březnu mají akci - Tapioca kuličky dostanete zdarma :). (ty zrovna ale moc ráda nemám, dávám přednost ovocným příchutím). Akce platí do konce března:). 

A naše čajíčky - přítel si dal mléčný čaj Papája-Mango s jablečným želé a Tapioca kuličkami (vlevo) a můj byl jahoda-liči s praskacími jahodovými kuličkami :).

Pokud máte Bubble tea rádi, určitě bych vám návštěvu Bubbleology doporučila. Mám osvědčené prodejny Tea One a bála jsem se, že tohle nebude tak dobré (viděla jsem na blozích články o Bubble tea z pochybných stánků, které Bubble tea moc nebyly). Ale sem se budu určitě ráda vracet! Navíc používá jen kvalitní sypané čaje, což je určitě velké plus :). A pokud máte velkou žízeň, můžete si dát i 700 ml nápoj (což třeba Tea One nenabízí)

5 komentářů:

Klára Daňková řekl(a)...

Bubble tea mám ráda. Většinou si dávám cookies příchuť, ale měla jsem např. i jahodu a ta je taky dobrá, většinou ale upřednostňuji "bílé" nápoje.
A co se týče tapioky, tu miluju a mohla bych se jí cpát pořád ^_^

Sue řekl(a)...

tak ja som už o nom počula, ale ešte som ho nikdy nepila. Ani som nikde nič podobne nevidela. Ktovie či to už dorazilo na Slovensko..

Štýl ženy

Anonymní řekl(a)...

Sue, otvarame ¨Bubbleology v Bratislave v nakupnom centre Eurovea v priebehu najblizsich tyzdnov. Treba prist ochutnat, budeme sa tesit:)

Anonymní řekl(a)...

Bubbleology miluju <3, nejvíc sem si oblíbila jahodu s bílou broskví :)
Poraďte nějaké dobré kombinace prosím :))

Miroslava Ryskova řekl(a)...

Sue, uz mame otvorene nase Bubbleology laboratorium v Eurovei na prvom poschodi. Viac o nas na www.bubbleology.sk! Diky!