sobota 9. února 2013

OPI - Suzi and the lifeguard

Jeden z laků, které jsem si koupila u Petry z LovelyHair. Společně ještě s jedním od China Glaze, který teda bohužel nepřežil převoz :(. Ale snad s ním něco udělám. 
Tenhle lak jsem díky jeho názvu chtěla už hrozně dlouho. Nebo vlastně jakýkoliv z téhle Suzi kolekce (proč asi :D). 
Barva je krásná, taková ta barbie růžová s opravdu hodně jemným shimmerem, který uvidíte jenom pokud se na nehty díváte opravdu hodně zblízka. Co se týče krytí, tak to je tradičně u OPI laků horší. Nebo tradičně... od OPI mám asi tři laky a všechny kryjí mizerně. Proto jsem musela dát asi 4 vrstvy a stejně si říkám, že by to možná sneslo ještě jednu. 

Fotka těsně po nalakování - ve stínu

těsně po nalakování na lepším světle


No, negativem je teda horší krytí, plusem rychlé schnutí. Další plus je naprosto skvělá výdrž! Tenhle lak se mnou vydržel směnu na baru, a to je co říct, protože to se mnou ještě žádný lak nevydržel. Sice se malý kousek odloupnul,ale to jsem mu ochotná prominout. 
No a jelikož dneska tak hezky svítilo sluníčko, chtěla jsem udělat ještě jednu fotku (a tak prosím omluvte ten  oloupaný kousek)

Ještě jedno negativum bych ráda zmínila, ač teda nevím, jestli je to opravdu negativní. Po lakování se mi na něm udělaly takové ty tečky :(. Nevím, jestli je to chyba v laku nebo ve mě, ale jiné laky mi to nedělají, tak nevím. 
Jinak tady je poslední fotka - pokud ji zvětšíte a hodně zaostříte na lahvičku, tak uvidíte ten jemný náznak shimmeru (aspoň doufám :D)

Co říkáte na laky OPI? Mně docela vyhovují, i když mám radši jiné značky (z těch ,,lepších" třeba Chinu Glaze). Nakupujete v Sephoře?

3 komentářů:

Dandelijon řekl(a)...

Hello Suzie, môj červený OPI je naopak miláčik a kryje krásne; škoda tých hrudiek, lebo farbu si si vybrala krásnu!:)
Lx

Anonymní řekl(a)...

Promin, ale kdyz uz mas blog o kosmetice, mohla by sis dat na tech fotkach trochu zalezet. Nerikam, ze musis mit zrcadlovku a profi fotky, ale aspon by sis ty nehty mohla upravit nebo je fotit ve stavu, kdy se na to da divat. Nic proti, ale neni to nic moc. Hlavne OPI je kvalitni znacka a vzdy mi kryje perfektne a nebo dam proste druhou vrstvu a staci to.

Thuy řekl(a)...

OPI mam rada a tahle barva je krasna:)

PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu:
http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/02/giveaway-ii.html#comment-form