středa 27. února 2013

Novinky za únor

Radši se snad ani nekoukám, kdy jsem psala poslední článek. Bohužel, holt semestr začal a není to sranda. Spoustu úkolů, rozvrh pěkně na nic (a to ještě musím  chodit mimo školu do laboratoří). A nějak prostě nebyla nálada na to psát na blog. A připadalo mi lepší nic nepsat, než něco splácat jenom proto, aby tu něco bylo. Ale i přesto jsem nejšťastnější, s Davidem jsme se teď viděli každej den. Akorát zítra mi zas odjede... Ať už je pondělí. Stejně mě nic dobrýho nečeká, jenom škola a celý víkend v práci. A za chvíli jedu do školy na laborky a pak se asi vykašlu na angličtinu, protože na to už vážně nemám nervy. Hlavně po tom, co jsem byla včera ve škole od 8:45 do 17:15 (a to jsem tam měla bejt do 19:00).
No a ještě si neodpustím jeden takovej malej hejtíček. Zajímalo by mě jestli vy, co čtete blogy o kosmetice, jste na to taky tak alergický. Mně prostě hrozně vadí, že kliknu v bloggeru na nějaký článek který mě zajímá (Recenze na výrobek XY) a v článku je akorát: ,,Napsala jsem recenzi výrobek na XY, pokud si jí chcete přečíst, klikněte na ". No nevim, ale pokud bych chtěla číst články na nejmenovaném serveru, tak tam jdu rovnou... Jako jo, řešim kraviny,ale prostě mě to vždycky dostane a na článek neklikám.

No a teď už k tomu co se píše v nadpisu. Postupně odpadlo odměňování se za zkoušky (MUA, BB creamy,  Balea) a nastoupilo odměňování se za...nevim, asi za to, že jsem to přežila :D. Poslední objednávka co mi přišla z eBay byly tyhle dva štětce - jelikož jsem ztratila svůj milovaný Alverde na linky, tak jsem objednala tyto. Ještě jsem je nezkoušela, ale vypadají dobře (za dolar a free shipping :D)


No a taky jsem nemohla odolat a udělala nájezd na novinky Essence. Na houbičku jsem měla zálusk (i když říct si za ní kilo.. no, budiž) stejně tak jako na ten lak (připomíná mi barvou pigment Petrol Black od Barry M. Přítel si ho nalakoval na nehet, tak jsem vám chtěla vyfotit swatch,ale bohužel si to otřel :D). No a ten druhý lak a matný lesk (haha:D) jsem tam přihodila jentak. 


No a rtěnka Kate...když už je člověk v Rossmannovi a má 10% slevu... Tahle je v odstínu 20. 

 Co mi přišlo už celkem ,,dávno" je paletka od Urban Decay Mariposa. Všichni o stínech od UD básní, tak jsem taky chtěla něco vyzkoušet... a Naked ani Naked 2 mě neberou. Tahle paletka má fakt krásný obal, ale kvalita stínů mě trošku zklamala. Každopádně o ní určitě brzo napíšu. 

No a na závěr něco, co jsem si nekoupila sama. Minulý čtvrtek, 21. února jsem měla narozeniny. Někdo mi řek,že je hrozně cool mít 21. narozeniny 21. února :D. Ale už nevím kdo to byl. No každopádně jsem vyslovila přání dostat od přítele něco od Sleeku - a opravdu jsem dostala. Málem teda ne, protože balíček šel neuvěřitelně dlouho. Vybrala jsem si krémový make-up a contour kit a jako překvapení jsem dostala tvářenku v naprosto DOKONALYM odstínu! 

No a pak jsem ještě od kamaráda dostala kytku politou rumem :D. (omluvte kvalitu fotky, hodina a hladina alkoholu už pokročila :D). A slavnostně přísahám, že už nebudu nikdy věšet čerta na zeď!

No, tak snad se vám článek líbil :). Brzo se můžete těšit na receni noveinek od Essence, paletky od UD a pár věcí od MUA. A možná i něco o LadyBoxu :))

7 komentářů:

Sherylis řekl(a)...

pěkný nákup:) já jsem už přes týden doma nemocná, ale pak to vezmu útokem:) těším se na recenze:)

Monča řekl(a)...

Ten clanek je skoro jako bych to psala ja :D taky mam ted skolu a praci a cas zadnej. A to kliknete na me taky pekne stve

Alliknowaboutcosmetics řekl(a)...

Budem sa tešiť na článok o paletke UD
http://alliknowaboutcosmetics.blogspot.cz

Ann řekl(a)...

Tak to dodatečně vše nejelšpí :)Tvar štetčku mi přijde vážně zajímavý, řekla bych,m že se s ním musí výborně pracovat. Také se těším na recenze!

trb řekl(a)...

jo, tak to s tím "přečtěte si článek tam a tam" mě taky zrovna netěší. zrovna dneska jsem se nad tím zamýšlela, jestli to je povinnost spolupráce nebo to blogerky dělají z vlastní iniciativy, protože chtějí upozornit na svůj článek.

možná obojí, protože přiznejme si to, kdo z nás chodí na blogerky.cz... já tedy určitě ne!

An. řekl(a)...

To s články na jiných webech mě taky docela štve, ale většinou je čtu i tak.
To mě docela překvapuje, že u Mariposy Tě zklamala kvalita stínů, mně UD zatím nikdy nezklamalo. :)
Jsem nicméně zvědavá na recenze.:)

Suzie řekl(a)...

Tyjo holky, jsem fakt ráda že se mnou souhlasíte ohledně toho klikání, čekala jsem komentáře typu: Omg, co to řešíš za blbosti!
Ann:Děkuju :)

An:No ne přímo zklamala, ale jak jsem četla porovnání Undressed vs Naked, tak jednou z předností bylo, že stíny od UD jsou máslové a krásně se nabírají... což mi přijde že je u MUA stejné, možná i maličko lepší (a pak když porovnám tu cenu....)