čtvrtek 28. února 2013

Makeup academy nail polish - Bright plum & Deepest purple

Statisticky (ha! statistiku jsem dneska měla. A byla to sranda. Máme cvičení jednou za 14 dní, což je super vynález provozně-ekonomický fakulty, která to vyučuje. Tam jsou všechny předměty jednou za 14 dnů - no to mi řekněte, co se ty lidi za 6 cvičení po hodině a půl za semestr naučej... No, každopádně je 3. týden semestru a my měli 2. cvičení, probírali jsme novou látku, do konce hodiny zbývalo 10 minut a prý ,,Tak v poslední době uděláme to co bude příští hodinu v testu" ,,Takže to co jsme dělali teď hodinu a předtím celé cvičení tam nebude?" ,,Ne, to tam nebude". Takže jsme během 10ti minut projeli látku do testu :D. No to jsem zvědavá, jak to napíšu). 
Ale to jsem odbočila. Tak znova. Statisticky jsou články s lakama nejméně čtenýma na blogu. Takže bych je sem ani nemusela dávat a nic by se nestalo. Nicméně když už jsem se s tim fotila, nechávala to ve foťáku a následně to opravovala... No tak, mám školu i zítra, tak mi udělejte radost a přečtěte si to :D. 

První odstín je Deepest purple, po kterém jsem pokukovala už při minulé akci, nakonec jsem ho ale objednávala jenom pro kamarádku. No a když jsem ho u ní viděla, hrozně se mi líbil, tak jsem si ho objednala taky. Je to opravdu ,,nejhlubší fialová", krásně se leskne (i když je naprosto bez třpytek). Nemá ani žádné odlesky, ani žádný shimmer. Jako všechny laky od MUA kryl dobře v jedné vrstvě a vydržel docela dlouhou dobu. 





Další odstín je Bright plum. Já nějak pořád nevím, co si o něm mám myslet :D. Barva je krásná a fialový shimmer je zajímavý. Pořád mi to ale nějak nejde moc dohromady...každopádně spolužačka Anet mi ho pochválila, tak na tom asi něco bude. 



No a na závěr tu mám puntíkové nehty. Neboli polka dots, abych byla správně cool. Jako, neřikám že je to vrchol nail art, ale dalo mi to dost práce a líbí se mi to (na drobné detaily). Použila jsem bílý lak od Catrice Snow motion a fialový od MUA Frozen Yogurt. 




Pokud vůbec někdo článek otevřel, tak gratuluju a děkuju za přečtení :). (no minimálně jeden si ho snad v readeru otevře;) ). A já jdu přednastavit další, snad už pro čtenáře zábavnější články :)

4 komentářů:

Kyky řekl(a)...

Vůbec nevím, jak je to možný, ale mě ty laky od MUA vůbec nelákají... :D

Alliknowaboutcosmetics řekl(a)...

tie bodkové sú fajne:)

An. řekl(a)...

Barvičky jsou to pěkné, puntíky chválím. Moc se mi to líbí, ale nemám na takové piplání trpělivost. :)

Ann řekl(a)...

Statisticky nejméně čtené jsou články o lacícch? To opravdu nechápu. Myslím, že se v nich dá získat spoutu inspirace! Viz. ten puntíčkový vzor. Je vážně moc povedený :)