pondělí 4. února 2013

Diego dalla palma - Il rossetto the lipstick odstín 32

 O kosmetice Diego dalla palma (nikdy nevim jestli to psát dohromady, nebo zvlášť) jsem už jednou psala TADY. Teď tu mám pro vás recenzi rtěnky, kterou jsem dostala ve vzorečku od e-shopu parfums.cz.


Rtěnka je ve 20ti odstínech, což mi připadá víc než slušné a vybrat si může snad každý. 


Vzoreček byl roztomilý s nápisem značky :). 


Barvy jsem se na začátku když jsem jí viděla dost zděsila - přišla mi hrozně svítivě oranžová a navíc se třpytkama, tedy vůbec ne můj šálek čaje...


Co mi přišlo jako mínus, že rtěnka není moc pigmentovaná, jak můžete vidět ze swatche na ruce. Ale aspoň se nekonají třpytky...

Na puse ale vypadá docela dobře a odstín se mi líbí. Přestože bych po něm asi sama nesáhla. Co se týče konzistence, tak je taková zvláštní, rozhodně ne krémová, spíš taková ,,vosková". Což je trochu mínus, protože na rtech není moc hydratační a trochu vysušuje. Na druhou stranu ale dlouho vydrží - a to dokonce i pití. Teda, ne že byste jí nanesli a celý večer si jí nemuseli všímat, ale nějak čas na rtech zůstane. 



1 komentářů:

Ann řekl(a)...

Nic od této značky nemám, ale po púřečtění tvé recenze budu o rtěnce uvažovat :) Také bych si taková odstín asi nevybrala, ale vypadá vážně moc dobře. Zaujalo mě také, že dlouho vydrží, s tím mám totiž u většiny rtěnek problém :/