čtvrtek 7. února 2013

Asos a výprodej Essence

Určitě všichni znáte rtěnky Kate od Rimmelu. Ale určitě všichni (nemůžu napsat všechny, protože vím, že mám minimálně jednoho stálého čtenáře mužského rodu) neznáte rtěnky Kate v červeném obalu. Já je taky neznala,dokud jsem nečetla článek u Haničky (vtipné je, že jsem si shodou okolností objednala i stejné odstíny jako má ona, dobrá náhoda). 
Podle oficiálních stránek se jedná o speciální matnou kolekci. Je tam celkem pět odstínů ,všechny jsou očíslovány jen trojmístným číslem, jako to známe od ,,klasických" Kate. No a teď to co nikoho nepřekvapí - v ČR samozřejmě nejsou k dostání. Ale nezoufejte, Asos je s poštovným zdarma otevřený všem... A je to fakt pecka, protože jsem objednávala 30.1. a objednávka mi dorazila včera, což bylo 6.2. Takže mi to šlo 5 pracovních dnů, což je úplně super. Jenom škoda, že mi to přišlo v kartonový krabičce, bez jakýkoliv bublinkový folie. A ta krabice byla celkem velká na dvě maličký rtěnky, takže tam chuděry celou cestu lítaly no a jedna to teda odnesla a praskl obal. Jinak je ale neporušená, tak jenom doufám, že obal nepraskne ještě víc. 

Jak všichni víme, nedávno začal každopůlroční výprodej kosmetiky Essence v našich drogeriích. Já původně ani nic nechtěla, no ale když máte čas před tím, než jdete k doktorovi a Rossmann je tak po cestě...Nechtěla jsem to moc hrotit, tak jsem si vybrala jenom 3 věci - rozjasňovač, linky na oči a lak na nehty. Poslední jmenovanou věc jsem si chtěla koupit už dlouho, ale 74 kč nebo kolik to stálo mi přišlo hodně. Takže se fakt těším, až to vyzkouším :). Na rozjasňovač jsem taky zvědavá a linky budou podle mě nic moc, ale tak proč to nezkusit za tu cenu. 

8 komentářů:

Alliknowaboutcosmetics řekl(a)...

ja som už takmer nič výpredajové v Essence regálikoch nenašla, ale aj tak som pár vecí zobrala a teta zlatá pri pokladni, keď blokovala, tak za každým nablokovaným výrobkom ma informovala: Ale toto nie je v akcii, chcete to aj tak?...a tak stále dookola:))

Skodulka řekl(a)...

No to teda Asos nic moc když to pošlou nijak nezabalené.. když člověk zná ČP tak docela trne.. :D a jinak ten lak je super! Půjdu se po něm taky podívat :) já ho mám v růžové a je úžasný!

Suzie řekl(a)...

Skodulka:No to mě právě naštvalo, věci z MUA a eBay mi vždycky chodí v bublinkové obálce (nebo balíčku tak akorát aby to nelítalo) a každej výrobek ještě zvlášt zabalenej do bublinkový folie... škoda, to by moh Asos vychytat

trb řekl(a)...

ha, ještěže už mám doma tři ty odstíny, jinak bych si připadala okopírovaná.

ad balíčky z asosu. a řešila si to s nimi, to mi přijde fakt divné. je pravda, že na balení by mohli v asosu ještě zapracovat... ale takto bez bublinek mi to nikdy nepřišlo. moje první kate z asosu dokonce přišla v samotné luxusní krabičce a pak teprve okolo bublinky a velká krabice. ale je pravda, že to jsem toho objednávala víc (šaty, boty, peněženku, kosmetiku). ovšem naposledy mi přišla standardní krabice, v ní ty velké bubliny a dvě rtěnky. vtipné mi přišlo, že jsem dokázala obě rtěnky vyndat z krabice, aniž bych ji porušila... (ale tak zase došlo všechno, takže si asi není na co stěžovat)

Suzie řekl(a)...

trb:to víš, já jsem taková hrozná kopírka:(
Neřešila, nechtěla jsem to reklamovat - kdyby mi přišla rtěnka úplně zničená, tak by mi to vadilo. Rtěnka je neporušená, jenom ten obal naprasklý, no trochu mě to štve, ale nehty si kvůli tomu do krve neukoušu. Já právě objednávala jenom ty dvě rtěnky, tak se jim to asi nechtělo moc balit :D (na druhou stranu odesílají hned druhý den)

ClaireM řekl(a)...

Jsem na ty červené rtěnky od Kate moc zvědavá, barvy mají podle fotek na netu krásné :)

Ardanven řekl(a)...

Ty rtěnky od Kate jsou hroznej mor :D napřed jsem si koupila jednu, pak druhou, a momentálně už mám zálusk na další :)) skvělý, že se i v drogérce dá najít kvalitní produkt za dobrý peníze...

caramelbiscuit řekl(a)...

Ten rozjasňovač mám aj ja, ale po tom ako som našla lepšie, už ho vôbec nepoužívam