středa 23. ledna 2013

Oblíbenci za prosinec + leden

Oblíbené výrobky za prosinec jsem tak dlouho odkládala, až byl skoro konec ledna. Tak jsem si řekla, že to spojím do jednoho.
Omlouvám se, že jsem zas nějakou chvíli nepsala. Ale tak... zkouškový, no. Co dodat. Každopádně dneska je můj slavný den, složila jsem úspěšně poslední zkoušku. Mám z toho opravdu neskutečnou radost, protože já, vždycky spíš humanitně zaměřená, jsem se dala na technický obor :D. A čekala jsem, že mě vyhodí hned po zimním semestru. Ale ono ne, mám za sebou všechny zkoušky, všechny úspěšně na první pokus. Tímto bych chtěla poděkovat svému příteli, který neúnavně snášel moje hysterický záchvaty (třeba to jak jsem hodila skriptama z matiky :D a taky za ICQ doučování a prostě všechno:-*), rodičům za všechno (mámě za to, že  mě na tu školu vůbec dokopala) a někomu tam nahoře za neskutečný štěstí. Dneska jsem to ve škole v hospodě spláchla Jeníkem (pivo, které vaří moje fakulta) a teď si už jenom užívat volna (a lítání po doktorech). Všem čtenářům, kteří ještě za sebou zkoušky nemají držím palce! 

A teď už k tématu článku.


NYX - Liquid Foundation (odstín Pale)
Můj znovu objevený make-up. Štve mě, že moc nekryje, ale je opravdu hodně světlý a odstín mi teď v zimě skvěle sedne. Recenze ZDE

 F&F - korektor
Ta tenhle výrobek mám už taky docela dlouho (lze to poznat podle už ošoupaného názvu na obalu). Tuhý korektor, který skvěle kryje a je světlý! Což se tady moc nevidí, protože většina nejsvětlejších odstínů je nechutně oranžová... Recenze ZDE

 Rimmel - Stay Matte pudr
No, další hodně oblíbený a už skoro dopotřebovaný produkt :D. Asi vypadám, jak nějaká socka, co fotí použité věci, ale tak kosmetika není od toho, aby se nám válela ve skříni, že.... Na to, že je tak levný, tak pleť zmatní na hodně dlouho. Obsahuje opravdu miniaturní třpytky (všimla jsem si jich až po několika měsících používání :D), takže pleť vypadá pořád přirozeně. Recenze není, ale určitě bude.

Inglot - Freedom System tvářenka (odstín 28)
Tuhle paletku naprosto zbožňuju,protože k ní potřebuju už jenom make-up, řasenku a linky a můžu vyrazit :).  Pudr je na mě teda bohužel trošičku tmavší teď v zimě, ale tvářenka u mě vede. Skvěle pigmentovaný přirozený odstín. Malí recenze a swatche ZDE

 Essence - Rozjasňovač 
Po dlouhé době jsem zas chtěla oprášit rozjasňovač a protože jich moc nemám, volba padla na skoro netknutý Essence z limitky Crystalliced. Swatche ZDE, pokud to někoho zajímá. 

MUA - Glamour Night
Ano, MUA je poslední dobou moje velká láska a konkrétně tahle paletka nejpoužívanější v posledních dvou měsících. Netřeba nic dalšího psát, recenze ZDE. (snad jen, že díky akci sleva 50% a poštovné zdarma už čeká na svou sestřičku Glamour Day:D)

Diego Dalla Palma - Mascara Prima Visione
Řasenka,kterou mám krátkou dobu a jsem z ní nadšená. Neslepuje, dělá krásné řasy... jen ta výdrž, no :/. Recenze ZDE

MUA - Lipstick shade 6
 No jo, další MUA. Tohle je naprosto boží odstín, něco mezi ,,hele, ona má něco na puse" a ,,docela výrazná rtěnka". Jinými slovy, neni to nude barva, ale zároveň to není nic řvavého. Navíc je docela hydratační (což se teď v zimě hodí). Recenze ZDE.


Oriflame - Zázračný kelímek (višeň a vanilka) 
MUA - Kiss me lip balm
Balea - Balzám na rty višeň
Zima fakt nic moc pro rty, a tak je potřeba hydratovat, hydratovat a hydratovat. Nejvíc zbožňuju MUA, pro nádhernou sladkou vůni, krásnou barvu a fakt, že kalíšek je dost velký že se do něj dají rty obtisknout a nemusíte tam sahat rukou.(ZDE recenze) Oriflame balzámy hezky voní, ale to balení je šíleně nepraktické (hrdlo je oproti tomu vršku co vidíte hodně zúžené a nedá se to moc nabírat). Do kabelky mám ráda Baleu nebo Lip Smackery (nejsou na fotce, neboť jsou někde v útrobách mojí kabelky).

Lush - Scrub na rty (Bubble gum)
A tohle je moje oblíbená péče na doma :). Kdo by neznal Lush. A výhoda tohohle výrobku je, že navíc skvěle chutná :)



Tak doufám, že se vám článek líbil. Já si du užívat volna a péct dort :).

4 komentářů:

ClaireM řekl(a)...

jé zázračné kelímky jsou mojí stálicí už řadu let :) nic lepšího na zahojení ran na rtech a obličeji snad ani neznám :)super článek :)
www.nemesisjournal.blogspot.cz

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, můžu se zeptat jakou barvu korektoru máš? Je to číslo 2.?

Suzie řekl(a)...

Anonym:Korektor je v odstínu 1 :)

S. řekl(a)...

Chvilku mi trvalo, než jsem se zorientovala kde jsem :D
Inglotí tvářenka mě hodně zaujala, má moc krásnou barvu!