pátek 25. ledna 2013

novinky

Tak, jak si můžete všimnout, první novinkou je změna designu. Původně měl vypadat ještě trochu jinak, ale blogger mě prostě ne a ne poslouchat.... Takže zatím takto. Zkoušela jsem vytvořit nějaký nápaditý design s kosmetickou tématikou, ale nakonec jsem zvolila něco naprosto jednoduchého. Hlavní změnou je rozšíření pole pro články, spoustu lidí mi psalo, že se to na tom úzkém špatně čte a já jim musela dát za pravdu. 
Co se nějakých novinek týče, tak za zkoušky jsem se odměnila několika nákupy na eBay (na které stále čekám) a nákupem ve slevové akci MUA (na objednávku taky pořád čekám). Nicméně dneska jsem byla u doktora a protože jsem tam čekala půl hodiny (většinou jsem do deseti minut venku), ujel mi autobus a já musela nějak zabít čas. Tak jsem se vydala omrknout co nového v DM.
Nakonec jsem si koupila tři sprcháče z edice Balea Young Peachy Rose, Sweet Wonderland a Hütten-zauber. Všechny voní naprosto nádherně, z Peachy Rose fakt cítíte broskve (růži teda ne:D), Sweet Wonderland voní po čokoládě a poslední jmenovaný je těžko specifikovatelný, ale je boží vůně, hodně sladká. Nemohla jsem se rozhodnout, který vybrat, tak jsem vzala všechny :D. Každý stál asi 32kč.



Taky jsem měla nějakou chuť okusit bio kosmetiku. Protože mi dochází dvoufázový oční odličovač od Yves Rocher, tak ten od Alverde mi padnul přesně do oka. Chtěla jsem vyzkoušet ještě něco od Alverde, ale DM ve kterém jsem byla bylo zrovna docela vybrané.

A další sprcháč, mám jich málo :D. Makronky jsem nikdy nejedla, ale tohle voní naprosto božsky :D. Jestli je vůně věrohodná nepoznám když jsem to nejedla, ale líbí se mi moc. 

Poslední výrobek (kromě odličovacích tamponů, které sem fotit nebudu) jsem si koupila antibakteriální gel na ruce. Měla jsem jeden od Oriflame, ale ten se mi někam z kabelky vytratil a pro nás co jezdíme MHD je antibakteriální gel na ruce nutnost... líbí se mi, tenhle od Balei nesmrdí desinfekcí, ale cítím z něj něco jako citrony :).

Jinak teda na závěr k DM musím podotknout, že se u mě podařila reklamní akce LadyBoxu. Prohlížela jsem si regál se Saloosem, který jsem vždy přehlížela :D. Nekoupila jsem teda nic, protože je to pořád jenom olej a olej a nějak se v tom nevyznám :(.

Poslední co bych vám chtěla ukázat je výrobek který mi nedávno přišel z Asie. Jedná se o CC cream... no a jsem na něj hrozně zvědavá, tak čekejte recenzi. Snad to bude dřív, než budeme mít DD cream, abych nebyla zas totálně out. 


PS:Moc děkuju, že můj blog čtete! Je vás tady skoro 160 a na Bloglovin dalších 38. Doufám, že vás můj blog bude bavít i dál :)

10 komentářů:

Color Beam řekl(a)...

S tím CC a DD jsi me moc pobavila, těším se na recenzi:-)
A rada bych te uklidnila, dřív než DD bude určitě CD;-)

Suzie řekl(a)...

Color Beam:Tak víš co, dneska jde ten výzkum hodně dopředu, ani se nenaděješ, a bude tu ZZ cream! (a ten ti zvládne i sám uvařit oběd)

Žanet řekl(a)...

Ten dezinfekční gel od Baley mám taky v kabelce a je fajn. Ale nemám ráda jejich sprcháče. Sice krásně voní, ale byla jsem z nich tak vysušená jako po žádném jiném, takže ty za mě ne.
Jsem zvědavá, co řekneš na ten odličovač, protože jsem na něj četla spíš jen samé špatné recenze. Měla jsem jejich odličovač s měsíčkem (se žlutým vrškem) a to byla katastrofa. Neodlíčil, pálil a nakonec jsem ho ani nedopotřebovala, protože jsem ho nedostala z obalu. Tak letěl do koše :-D

trb řekl(a)...

hele, ale DD už existuje. a je to zkratka pro daily defence (myslím)... nedávno jsem to zkoumala, ale přišlo mi to zatím naprosto nevychytaný, jakože BB krém by měl být krém a makeup v jednom s SPF, CC krém by měl být víc makeup s SPF... a DD krém jsem moc nepochopila, jakože je to spíš hlavně to SPF, protože se dělá i DD krém tělový... což jako plácat si makeup na celé tělo, to jsem na to dost líná, takže předpokládám zatím, že DD krém je obyčejný opalovací krém.

ale možná se pletu

LůCa Hudcová řekl(a)...

Jak máš ty první sprcháče, tak ty jsem kupovala kamarádkám :)
Nádherně voní!

Suzie řekl(a)...

Žanet:já se suchou pokožkou problémy nemám, tak snad to bude v phoodě... ta vůně je ale bezkonkurenční! No s tim odličovačem jsi mě nepotěšila, mám už jeden a ten nepoužívám, protože je s alkoholem a šíleně smrdí:D

trb:Tyjo, to je bordel v těch krémech...

Jana řekl(a)...

Jsem zvědavá co řekneš na ten odličovák, mě šíleně štípe.

Evča Dubová řekl(a)...

Ta nová sada od Baley je velmi zajímavá :)
Děkuji za tip :)

Tereza Nekonečná řekl(a)...

Ty sprcháče mám taky. Všechny božsky voní. http://beautifulprettygirls.blogspot.cz/

Biancaprincipessa řekl(a)...

uplne suhlasim Balea veci su ako zavislost!
Inak vedela si ze Bioderma ma BB krem? Recenzia tu:
http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/bioderma-sensibio-bb-krem.html