neděle 13. ledna 2013

MUA - Glamour night a tužky na oči

Tak jenom doufám, že se máte všichni líp než já. Teda... ne že bych se měla nějak extra špatně. Ve čtvrtek dopoledne když jsem jela ze zkoušky jsem si říkala, jak mi všechno perfektně vychází - v osobním životě se mi daří, 4 zkoušky mám za sebou na první pokus a před sebou už jenom dvě. No, jenže pak se mi udělalo totálně špatně. V pátek mi už bylo líp, jenže od sobotního rána mi bylo zase špatně. Takže místo učení se matiky jsem do sebe cpala prášky a spala. Bohužel mi bylo čim dál tim hůř, takže jsem dneska ráno skončila na pohotovosti. Dostala jsem injekci, vyfasovala balení prášků a krásný límec na krk. Jenom doufám, že mi co nejdřív bude líp, protože bych se už vážně potřebovala učit... sice mi zbývaj jenom dvě zkoušky, ale jedná se zrovna o ty nejtěžší - matiku a informatiku.

Ale teď už k tématu článku. Ne, MUA mánie mě naprosto nepřešla a z jejich kosmetiky jsem nadšená pořád stejně. Ovšem prokládám recenze i jinými výrobky. Momentálně jsem naházela do počítače skoro všechny fotky, které jsem měla na blog připravené, takže moje plocha je absolutně nepřehledná (jako jo, mohla jsem si je dát do složky, ale potřebuju to mít na očích, abych na to nezapomněla).

První o čem chci psát je paletka Glamour night.


Co se obecně paletky týče, platí zde to, co jsem psala o Undressed. Balení je od pohledu levné (taky co byste chtěli, když to stálo 3 libry) a trochu špatně se otvírá. Ale ty stíny, to je krása :). Na štětec se skvěle nabírají, protože mají takovou tu ,,máslovou" konzistenci. Trochu práší, ale to jim klidně odpustím. Až na jednu-dvě výjimky jsou skvěle pigmentované a na oku vydrží neskutečně dlouho. A teď už swatche:


foto na denním světle:


 foto s bleskem:




bez blesku:


 s bleskem:
(tady ten stín vpravo dole není moc pigmentovaný, ale pod obočím vypadá naprosto skvěle!)

 Glamour night je moje druhá paletka od MUA a rozhodně bych jí doporučila. Jak už je ale z názvu patrné, nenajdeme zde moc odstíny na denní nošení, ale spíš výraznější barvy. Teda, ne že by se na den nedala použít, ale přece jenom Undressed mi připadá mnohem univerzálnější - je ideální na den, tak i na nějaké to výraznější líčení :). 


Další výrobky, které jsem si objednala jsou tyto dvě tužky na oči v odstínu Jet Black a Royal Blue. 


 Já tužky na oči moc nemám ráda, tak jsem jim ani nevěnovala pozornost. V mojí první MUA objednávce jsem ale dostala zdarma (mimo jiné) tužku na oči. Sice byla v moc nenositelném odstínu (oranžové), ale hrozně se mi líbila její pigmentace. Tak jsem neodolala a za necelou libru objednala další dvě. A nezklamaly.
Hrozně se mi líbí praktické balení s ořezávátkem. Přesně takové balení mají tužky od ELF - až na to, že tužky od ELF vůbec nekreslí a stojí 39 korun a tady mě jedna parádní a kvalitní tužka vyšla na cca 20 kč (objednávala jsem ve slevové akci).
Jak už jsem psala, tužky od MUA jsou skvěle pigmentované a to nejen na ruce, ale i na oku krásně kreslí. Nemusíte vůbec tlačit a přesto je barva intenzivní :). Černá je opravdu černá a ne šedá. Nerozmazávají se, což je další plus. Voděodolné nejsou, ale menší dojetí by snad přežily :).

Nejdřív fotka s bleskem (obě jsou matné, odlesky jsou způsobené bleskem):


A bez blesku:


Jinak pokud chcete od MUA něco objednat, tak nyní mají akci 3 výrobky zdarma ke každé objednávce. Ale pokud si počkáte, tak v dohledné době bude sleva 50% na vše + poštovné zdarma (celosvětově). Takže mazejte dát like jejich FB stránce  ať trochu protočíme účet na Paypalu :D

6 komentářů:

Evča Dubová řekl(a)...

Paletky MUA nemají chybu :)
Krásná pigmentace :)

Suzie řekl(a)...

Evča:Přesně, za tu cenu je to paráda a ani nemám chuť investovat do dražších stínů :)

Kyky řekl(a)...

Já mám ty tužky raději ty glitrové, tyhle toho na mně moc nevydrží, zato tamty drží celý den jak přibyté. :)

Skodulka řekl(a)...

Já chci taky! Ta modrá tužka, no úplně pecka! :)

Sonidlo Nail Polish řekl(a)...

Červený stín a modrá tužka mě naprosto dostaly...

S. řekl(a)...

Ta modrá tužka je boží!