úterý 15. ledna 2013

LadyBox leden

Tak mi dnes přišel kurýrem LadyBox. teda, řeknu vám, neni to žádná sranda když to posílají kurýrem. Člověk má jistotu že zásilka dorazí a odpadá bojová hra s názvem ,,najdi si svůj balíček". Nicméně k obalu - místo LadyBOX je zase LadyBAG. Já nevím no, v prosincovém čísle jsem to ještě překousla (jakože je to něco nového a má to symbolizovat nadílku k Mikuláši), ale u lednového mě to vyloženě vytočilo. Opakovaný vtip není vtip a krabička se dá použít (já jí využila na laky). Ale pytlík? Na co se to dá proboha použít? No nic, tak to hodim k tomu prosincovému...
(pytlík bez polystyrenové výplně, proto je tak ,,vyfouklý")

A teď co se týče obsahu. Budu asi dost negativní, protože prosincový LB byl pro mě naprostá pecka, a tak jsem se na lednový strašně těšila. Zvlášť, když ho poslali asi o týden později než měli. Což by mi samo o sobě nevadilo, ale když objednáte 10.12. a odeslání je až 14.1.... No, taky bylo velké haló s personalizací. To by mě teda vážně zajímalo, co konkrétně na mém LB personalizovali - třeba bronzer je v odstínu 2, přitom jsem vyplnila, že mám velmi světlou pleť. Ale tak... No,pojďme se podívat co jsem tam měla.


Saloos - Hydrofilní odličovací olej, 5 ml
Jako proti Saloosu a proti čemukoliv na odličování nemám ani popel. Ale Saloos byl i v minulém boxu...Takže nevím, proč ho cpou i sem. Navíc na mastnou pleť olej? No, ale podle letáčku nezanechává mastný pocit, takže... jsem na to zvědavá teda. Bohužel na mě vyšla vůně levandule, a ten smrad je opravdu hrozný...

Yves Rocher - Lesk na rty vanilka, 10 ml (plné balení)
Jako jo, lesků na rty není nikdy dost a tenhle navíc BOŽSKY voní. Jenže... Yves Rocher? Vážně? Když už byl asi ve 3 vydání ze 4? Lehké zklamání.

Cosm'etika - Kompaktní bronzer, 9 g (plné balení)
Tak tohle je výrobek, který se mi fakt líbí. Jak už jsem psala výše, tak nechápu, proč mi na světlou pleť dali prostřední odstín, ale nevadí. Značku neznám a ráda vyzkouším.

Mary Cohr - Creme NutriZen, 3 ml
Prý nějaký super výživný krém pro pleť na zimu. No... na jednu stranu proč ne. Na druhou stranu mi ten krém přijde hrozně mastný... No, ještě že jsou toho jenom 3 ml, to se vypotřebuje.

Mary Cohr - Nouvelle Jeunesse Contour Yeux, 3 ml
Další krém, tentokrát oční, který obnoví mladistvý vzhled. Tak nevim, za měsíc mi bude jednadvacet, vážně potřebuju obnovovat mladistvý vzhled? Ale tak.. jak jsem psala výš, 3 ml se nějak spotřebují. 

A jinak teda u obou krémů byl problém z tuby vůbec něco vymáčknout, takže kdoví, jestli mají vůbec ty 3 ml... Rendy psala, že je má plné až po okraj, tak nevím, kde se stala chyba :(.

Lumene - Řasenka pro zvětšení objemu, 7 ml (plné balení)
Řasenka má obsahovat olej z arktických borůvek. Proč sakra všechno v tomhle pytli musí obsahovat olej?? Nicméně řasenka je fajn a neztratí se. Škoda, že jich mám doma asi jenom 15 a tak tuhle mrsknu do šuplíku a budu čekat, až jich pár spotřebuju. (no hlavně že v dotazníku jsem zadala, že řasenku nechci...)

L'AMBRE - Lak na nehty, 8 ml (plné balení)
Výrobek, se kterým jsem na 100 % spokojená. Lak na nehty se nikdy neztratí a navíc na mě vyšla fakt skvělá barva. Na fotce to bohužel není moc vidět, ale je to taková vínová se třpytkama... Takže tohle je trefa přesně do černého.

Celkově jsem z LB... ne zklamaná, ale trochu rozčarovaná. Jak už jsem psala, prosincový LB nastavil laťku hodně vysoko a tenhle mi přišel dost chudý. A ta slavná personalizace nic moc. Hlavně už prosím, žádný Saloos a Yves Rocher.... A taky už žádný pytle. No, asi si dám na chvíli od LB pauzu...

Máte LB? A jste spokojené?

EDIT:Tak po tom co jsem tenhle článek dala na zeď LB se mi ozvali, jestli nechci personalizovaný výrobek vyměnit. Podle mě naprosto skvělý přístup! Nicméně jsem do něj bohužel už sáhla, ale tak ono to není zas tak tmavé, tak to půjde :). 

15 komentářů:

S. řekl(a)...

Pro mě za mně by mohl být Saloos v každém boxu, ale YR mi už taky tak trochu leze krkem... A i když je mi 20, za krém na oči jsem ráda, nijak mě nepobuřuje ;) A oleje jsou fajn... ;)

Jinak můj skromnej názor - http://svetpodles.blogspot.cz/2013/01/co-jsem-nasla-v-ladyboxu.html

Anonymní řekl(a)...

Za mne to je první ladybox a bohužel.. velké zklamání.. :(

In your face! řekl(a)...

LB mám a jsem celkem dost spokojená, kromě teda řasenky, protože ty mám momentálně asi čtyři. Mimochodem, olej je na mastnou pleť to nejlepší, všelijaké přípravky typu čistící gely ji jen vysuší a ona se pak mastí ještě víc, zatímco olej ji pomáhá vyrovnávat. Navíc olej na odličování je nejlepší, odstraní vše.

Suzie řekl(a)...

Anonymní:To je mi líto, on je LB fajn, ale prostě tenhle mě zklamal... zkus jim dát ještě šanci :).

In your face:Já mám takový ten olejový odličovač na oči od YR, a už to je pro mě strašně nepříjemný, jak mám pleť mastnou :D. Proto se bojím,že to u oleje bude ještě horší.. Jinak mojí pleti vyhovuje micelárna nebo jiná voda a pak hydratační krém... tak jsem zvědavá

Lucy (benita) řekl(a)...

Já jsem teda velmi spokojená - více na blogu ;) JInak, já osobně nedám na oleje na pleť a tělo dopustit a to mám mastnou pleť. SOuhlasím s názorem INF přede mnou ;)

S. řekl(a)...

Hele, tak zkus napsat LB na FB, když se tam dneska někdo ozval, že mu nesedí produkty z hlediska personalizace, tak vypadaly, že si z toho chtějí vzít ponaučení ;)

Ty stíny jsem vyměnila s jednou slečnou, takže už naprostá spokojenost ;)

Skodulka řekl(a)...

Dlouho jsem přemýšlela že si objednám, nakonec jsem na to zapomněla a teď když koukám co v něm bylo tak mě to ani moc nemrzí.. Ale je to zvláštní, hodně se mluvilo o tý personalizaci a já už asi na třetím blogu vidím ten samý balíček :D tak kde se stala chyba?

Suzie řekl(a)...

Skodulka:No vim, že někdo měl i světlejší bronzer nebo místo bronzeru oční stíny :). Jako oni řikali, že personalizace bude snad jen u jednoho produktu, ale to nevim u kterýho :D

Jana Dvořáková řekl(a)...

No, závidím ti bronzer :) mě přišel make-up a to jen jako vzorek, tudím mi přijde že je to nefér. Těm co přišel make-up tak ti mají o jedno plné balení méně ://

Suzie řekl(a)...

Jana:A jak velký vzorek? Tyjo, tak tohle fakt nechápu... Moc se jim ta personalizace nepovedla :(

Anonymní řekl(a)...

50 ml mi jako vzorek tedy nepřijde a pokud dobře čtu, tak personalzace probíhala jen u jednoho produktu, té Cosmeticy, či co..a tam je tedy spousta možností...nic jiného se nepersonifikovalo, jak by taky mohlo,by asi nebylo reálné každému pošlat uplně něco jiného no ne? A produktů k perosnalizaci tam bylo dost ne, čtu stíny, tvářenky, bronzery,koekrotry, makeupy....

Suzie řekl(a)...

Anonym:Teď nevím, u čeho myslíš 50 ml? Já tam ničemu 50 ml neměla... No a neřikám, že každému poslat něco jiného, ale když se evidentně řešilo to od té Cosmeticy, tak nevim proč mi přišel tmavý bronzer, když jsem vyplnila světlou pleť... radši se do toho neměli pouštět, protože nejsem jediná kdo neni s personalizací spokojený

Michellka řekl(a)...

50 ml myslela toho minerálního makeupu - to totiž není vzorek, jak si Jana Dvoříková stěžuje, ale taky plné balení.
Jinak těm olejům dej ještě šanci. Já odjakživa bojovala se špatnou a citlivou pletí až jsem se vykašlala na chemii a zkusila oleje (a to mám taky mastnou pleť) a konečně jsem bez problémů. Přírodní oleje jsou vážně super, pokud bys měla pocit mastnoty tak můžeš dočistit tou micerálkou ale zrovna ten Levandulový by ti měl sedět - léčí a působí proti mastnotě.
Jinak k tomu bronzeru - nestačí vyplnit "světlá pleť", to je jen pro makeup. Já si pamatuji že jsem vyplňovala i preferovaný odstín tvářenky nebo bronzeru jako "světlý" nebo "nenápadný", teď už nevím přesně jak to bylo pojmenováno... a přišel mi bronzer č.1 a je super na použítí teď v zimě. Na léto bych tu dvojku ale určitě snesla. Pokud ho neužiješ zkus s někým vyměnit pomocí té jejich nové služby Exchange.

Michellka řekl(a)...

Jo, a ještě - ten dvousložkový odličovač od Yves Rocher co jsi vzpomínala není ani tak olejový jako silikonový - proto po něm zůstává mazlavý povlak. Olej se vsakuje.

Suzie řekl(a)...

Michellka:Jo tak :). No 50 ml teda vzorek není, to je tak 5 ml :D. Jako ten olej je docela fajn, včera jsem ho zkoušela a mastná jsem po něm nebyla, takže výrobek docela fajn, ale radši se rovnou odlíčim micelárkou, protože tohle je taková trošku zdlouhavější procedura.
No, já vyplnila všechno a ještě včera jsem se koukala a dala tam bronzer světlý. Ale zkoumala jsem to a ona ta dvojka ani neni tak tmavá a snad to půjde použít.