úterý 8. ledna 2013

Krásný nový rok!

Já vím, že je to hrozná doba od posledního článku. Jenže znáte to, zkouškový... Naposled jsem psala 21.12., což byl zároveň i můj poslední týden školy. Pak jsem měla být víkend v práci, jenže se mi skřípnul nerv a já měla zablokovaný krk... no hrozná bolest, to vám řeknu. Ještě na Štědrý den jsem chodila zkroucená jak paragraf. A co jsem dostala? Od babičky k pobavení rodičů příbory a talíře ,,do výbavy". Pak nějaký oblečení a spodní prádlo, to sem dávat fotku nebudu :). Největší peckou a to na co jsem se těšila nejvíc, byl iPod Touch. Je naprosto boží a hrozně sem z něj nadšená (ještě teď).

Z kosmetiky jsem nedostala nic, až na tenhle super nápad od mojí mamky. Kosmetický zrcadlo je vážně boží a ještě k tomu svítí! Už má svoje čestné místo v regálu s kosmetikou. 

Po Štědrém dnu jsem byla dva dny v práci. Následující den jsem se vydala s kamarádkou po výprodejích. A teda vážně by mě zajímalo, proč tam maj letos tak hnusný věci...

No a následující den nastalo to, na co jsem se tak těšila. Jela jsem na výlet na druhý konec republiky. Konkrétně do Orlový (což je kousek od Ostravy a Havířova). A taky od Polska a Polsko je fajn, protože z Polska je Inglot  a ten všichni máme rádi. Jela jsem Regiojetem a teda stydim se za sebe, že jsem si nevyfotila to kafe co jsem si tam dávala a muffin (nejlíp ještě nakousnutej). Asi nejsem správná bloggerka...
Celkově nemám moc fotek, pár je z pařby a ze Silvestra (ale tak chápete, že to neni moc publikovatelný). 


Tohle je Prior, vyfocen pro Lindu (a je na tejle hlavní)


Byly mi slíbeny palačinky a slib byl dodržen. Čekala jsem, že chlap a zároveň matfyzák v kuchyni bude katastrofa, ale opak byl pravdou (a určitě to bylo speciální tajnou přísadou)


A už výsledek! (ta roztrhaná v pozadí je moje práce :D)


Vlastně ani nevim proč, ale nějak jsme si prostě řekni, že půjdem nakupovat laky :D. Teda já půjdu nakupovat, přítel mi bude dělat doprovod. Šli jsme asi natřikrát, protože trefit v Orlový na otevřený obchod je skoro zázrak :D. Tak jsem si nakonec vybrala jeden lak od Flormaru, jeden od Essence a pak k tomu přihodila ještě lest od Essence z výprodeje. Jako jo, mohla jsem tohle sehnat i v Praze, ale... :D


 Strašně se mi tam líbilo, slavila jsem tam i Silvestr a byl to naprosto nejbáječnější Silvestr,i když jsem byla skoro 400 kilometrů od domova. Celou dobu co jsem tam byla o mě bylo přepychově postaráno a věřte nebo ne, ani se mi nechtělo zpátky do Prahy :D.

jenom malá rada pro pražáky - nesnažte se získat jízdenku za studentský jízdný, i když máte tu slevovou kartičku :D

A já se jdu místo učení se na předem prohranou zkoušku věnovat přednastavování článků :)


5 komentářů:

An. řekl(a)...

Asi budu muset přítele taky naučit palačinky... :D

Suzie řekl(a)...

An:Nauč, ten můj půl hodiny googlil recept na ,,TENKÉ" palačinky a nenechal si vymluvit, že to je stejnej jako na ty silný :D:D

Boruvk_a řekl(a)...

Jj, Orlovou sice nemusím, ale jinak to tam na severu mám ráda. Doma je prostě doma <3

Martin Horacek řekl(a)...

Také umím výborné palačinky.

Lin řekl(a)...

Jéé fotka pro mě!:D Děkujoj.