pondělí 14. ledna 2013

Flormar Miracle Colors - odstín U25

Tak a mám tady první recenzi na lak z Orlový. Byla to láska na první pohled - lak je modrý, má v sobě tmavě modré a fialové třpytky. Ty fialové třpytky jsou ale vidět jen z určitého úhlu, proto se taky tenhle lak vážně hodně špatně fotil (nejlépe jsou třpytky vidět asi na této fotce lahvičky).


Co se týče krytí, tak to byla fakt hrůza - lakovala jsem asi 4 vrstvy a klidně by to sneslo pátou. Na to jsem ale moc netrpělivá co se týče zasychání... Co se mi na něm naopak hrozně moc líbí (kromě barvy) je neuvěřitelná výdrž. Na fotce je lak cca čtvrtý den. Vydržel mi přesně týden a kdybych ho neodlakovala protože mě nudil, vydržel by i déle. 
Taky mi moc nevyhovuje štěteček, který je hodně úzký a tudíž se s ním dost špatně lakovalo. Díky delšímu uzávěru se zase dobře držel (na druhou stranu se mi kvůli tomu nevejde do krabičky k ostatním lakům :D). 

Seženete za cca 69kč v drogerii Teta.

A teď už fotky (všechno denní světlo kromě poslední s bleskem)





6 komentářů:

S. řekl(a)...

Hehe, mám to zhruba stejně, jako ty – zamilovanost v drogerce, naštvanost při lakování :D Lakovala jsem se s ním jednou a už asi nebudu, děsně mě to vysejralo; je moc vodovej, špatně kreje, nevyhovuje mi štěteček a pomalu schne...

Suzie řekl(a)...

S:Mě nějvíc štve, že musíš dát milion vrstev a pomalu to schne... Ale zas dlouho vydrží, což je prima :D

S. řekl(a)...

Mně právě ani moc nevydržel, takže asi tak :D

Sue řekl(a)...

velmi pekná farba laku

Michaela Wenzelová řekl(a)...

Ahoj
Já ho lakuju až na tmavej lak (tmavě modrá/fialová) a pak vypadá úžasně. Strašně mě baví, jak mění barvy :)
M

Pineapple93 řekl(a)...

Tak tenhle lak mám právě na nehtech.