středa 16. ledna 2013

Essence - Snow Jam

Tak od pondělí je v Rossmannech nová limitovaná edice Snow jam.


A tady detailnější obrázek:


(u obou obrázků případně klikněte pro zvětšení)

Po dlouhé době je Snow jam limitka, která mě i docela zaujala. Laky na nehty vypadají celkem dobře, krém na ruce taky (leč těch mám doma asi 10 a moc je nepoužívám).
Ty tužky taky vypadají docela dobře a u někoho na blogu jsem četla, že jsou i kvalitní. Do očních stínů bych asi nešla, nemám moc ráda tyhle pěnové/gelové nebo jak se tomu říká... jediná výjimka jsou Color Tattoo od Maybeline.

Ach, kde jsou ty časy, kdy jsem nadšeně běhala za každou novou kolekcí... alespoň se podívat, když už ne koupit. Nevím, jestli jsem dospěla nebo jestli se limitky Essence tak zhoršily. Každopádně z téhle jsem si odnesla jen sadu mini pilníků na nehty (ale nad těma lakama jsem vážně slintala!!)



8 minipilníčků v krásné krabičce za asi 40 kč - no nechte to tam :). Jinak Essence bude mít tradiční výprodej starých výrobků (který je vždy na jaře a na podzim). Co nás čeká nového? To se můžete podívat ZDE

7 komentářů:

An. řekl(a)...

Já chtěla krém, ale už se mi ho nepodařilo sehnat... Tak mám taky jen pilníčky. :)

S. řekl(a)...

Já jsem si koupila jednu tužku a je super! A ty laky jsou vážně nádherné :)

Mila de Illusoire řekl(a)...

Až půjdu do Rossmanna, tak na ní mrknu, ty pilníčky vypadaj pěkně:)

petulane řekl(a)...

já si koupila všechny tři stíny a jsou boží a pak ten fialový lak a chystám se ještě pro ten bílý :)

Kdyby jste se chtěli podívat mám na ty stíny malou recenzi na blogu :)

Biancaprincipessa řekl(a)...

to Vam zavidim u nas nie je :(

Inak ak ta trapia suche ruky tu je dobry tip :)
http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/parafin-domace-pouzitie.html

Jitka Kratochvílová řekl(a)...

asi musim na nákupy :D:)

caramelbiscuit řekl(a)...

Hm, z tejto limitky by som nebrala asi nič, už dávno ma v essence imitkách nič nezaujalo nehovoriac o tom, že u nás je nová limitka raz za pol roka :/
caramel-b.blogspot.sk