středa 9. ledna 2013

Diegodallapalma - Mascara Prima Visione

Nadpis článku hovoří jasně, dneska mám pro vás přichystanou recenzi na řasenku, kterou už nějakou dobu používám. Recenzi sem připravila už před nějakou dobou, ale nějak jsem se k tomu nedostala, proto zveřejňuju až teď. 


Diego Dalla Palma je značka pro český trh (i pro mě) relativně neznámá. Jedná se o italskou kosmetiku, konkrétně vznikla v Milánu. První výrobky spatřily světlo světa v roce 1970 a od té doby se rozšířily do celého světa. 

A teď už k řasence. Hrozně se mi líbí obal, je elegantní,ale na jednu stranu dost nepraktický - je na něm vidt každý otisk prstu. Kartáček je pro mě perfektní - mám ráda přesně tento typ kartáčku, nebo naopak takový hodně velký. 


Co se týče efektu, tak zde nám výrobce slibuje toto:
Popis:Prima Visione Mascara od luxusní značky diegodallapalma je inovativní a high-tech řasenka, která dodává vašim očím okamžitý a překvapivý efekt. Vaše oči jsou hlubší, barva je intenzivnější a řasy jsou pevnější, s větším objemem a lépe definované. Revoluční aplikátor z měkkého latexu je perfektní nástroj pro malování řas, dodává jim výjimečný celkový efekt. Řasenka Prima Visione Mascara má dvojí účinek. Část s kratšími štětinami, mezi nimiž jsou větší mezery, nabere více barvy, takže vaše řasy budou výraznější, s lepším tvarem. Část s delšími štětinami zase zajistí mimořádné prodloužení a vaše řasy natočí. Řasy budou bez hrudek, silné a výrazné.

Účinky:
  • dodává objem a zajistí zhoustnutí řas
  • natáčí do požadovaného tvaru a prodlužuje řasy
  • řasy jsou mimořádně definované díky speciálnímu kartáčku
  • řasy intenzivní, lesklé a černé
  • rychle-schnoucí efekt
  • řasy jsou pružné bez zatížení, takže nemají tendenci padat dolů
Složení:
  • vitamíny E, C – dodávají řasám elasticitu a chrání je
  • olej ze sladkých mandlí
  • speciální pigmenty – pro větší intenzitu barvy
  • vosky a ochranné polymery – pro ultra-flexibilní řasy bez vysoušení
 Musím říct, že prodloužení se jí daří na jedničku s hvězdičkou. Řasy taky zhustí, ale ne tak moc jak bych si přála, každopádně to není propadák. Co je pro mě hlavní plus - že opravdu rychle zasychá. Určitě nejsem sama kdo naprosto nesnáší, když se mi na pečlivě nalíčené oko obtiskne řasenka....
A zde to můžete posoudit na fotce:

Řasy nelepí ani při více vrstvách a nedělá žmolky. Co mi ale hodně vadí, že na očích moc nedrží - po několika hodinách nošení máte pod očima černé šmouhy, což teda nic moc....

Celkově bych řasenku doporučila, ale bohužel, cena je trochu vyšší. Za tu cenu bych očekávala, že se rozmazávat nebude... Ale zas řasy udělá vážně pěkné, tak to lze možná přehlédnout... A kde jí koupit? Třeba na eshopu parfums.cz

3 komentářů:

Kira řekl(a)...

Tak za 600 Kč bych já osobně fakt rozmazávání přehlídnout nemohla. Mám řasenku od L'oréal Volume Million Lashes Extra Black za 400 Kč a i to je pro mě docela dražší, ale jelikož dělá perfektní řasy, drží celej den, je extra černá a nerozmázává se, tak tu cenu překousnu.
Kdyžtak ji můžeš zkusit, pokud hledáš dobrou řasenku, vypadá takto: http://alisonkerr.files.wordpress.com/2010/11/6758_mascarra_volume_million.jpg

Suzie řekl(a)...

Kira:No, taky bych od řasenky za tolik čekala víc, zas na druhou stranu tolik chválená řasenka od Benefitu taky stojí za pytel... děkuju za tip, mrknu na ní :). To je taková ta která má i bílou podkladovou vrstvu, ne? Myslím, že jí hrozně chválí Petra z Lovelyhair...

Kira řekl(a)...

Pokud tím myslíš ten bílý kartáček, tak to nemá. Pokud je to něco jinýho, tak to neznám :D